//
کدخبر: ۷۴۸۱ //

گنده تر از دهانت با ملت ایران صحبت نکن

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اعلام اینکه خیلی سال است که مراسم راهپیمایی 22 بهمن را برگزار می کنیم، اما امسال باید جنسش متفاوت تر از سنوات گذشته باشد، خطاب به ترامپ، به عنوان نماینده امپرالیسم جهانی گفت: باید به رئیس جمهوری امریکا بگوییم خفه شو و گنده تر از دهانت با ملت ایران صحبت نکن.

 گنده تر از دهانت با ملت ایران صحبت نکن

 

به گزارش فرتاک نیوز : احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورا با تاکید بر اینکه امسال باید به امریکایی های امپرالیالیست و رفقای غربی شان بگوییم که به خاطر دین و عقیده و حرمت 220 هزار شهید که داریم همچنان محکم ایستاده ایم، تصریح کرد: اشتباه دشمنان ما این است که تضارب آرا در کشور را همگی به پای اختلافات درونی بین حاکمیت و مردم می گذارند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران نمی دانند که تضارب آرا توصیه ائمه معصومان و پیامبر عظیم الشان اسلام است. از همین رو باید بدانند که هر چقدر حضور منحوس به صورت دخالت در ایران بیشتر شود، اتحاد مردم بیشتر می شود.

دنیامالی با اشاره به اینکه نسل هایی مثل وی که از ابتدای انقلاب تاکنون که 38 سال از عمر انقلاب می گذرد همواره در صحنه حاضر بوده اند، بیان کرد: اگر به خاطر داشته باشیم دشمنان در ابتدای انقلاب بارها فقتنه انگیزی کردند نخست، قائله کردستان و سپس خلق مسلمان در آذربایجان، بعد فتنه در بندر ترکمن و کودتای نوژه که جریان لیبرال ها علم کردند و مهم تر از همه جریان تروریسم منافقین که منجر به کشته شدن 17 هزار هم وطنی شد که افتخارش در امریکا برای منافقین باقی ماند. از همین رو خطاب به آقای ترامپ می گویم خفه شو و گنده تر از دهانت با ملت ایران صحبت نکن.

در ادامه جلسه نیز پس از نطق دنیامالی تمامی اعضای شورا یک صدا شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر امریکا مرگ، مرگ  بر انگلیس، مرگ بر منافقین و کفار و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان