//
کدخبر: ۱۰۱۷۹۹ //

فردا چالوس و هراز به سمت تهران یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به این مطلب که فردا تعداد زیادی از مسافران به شهرهای خود باز می‌گردند گفت: محورهای چالوس و هراز فردا به سمت تهران یک طرفه خواهد بود.

 فردا چالوس و هراز به سمت تهران یک طرفه می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در سطح جاده‌های کشور با توجه به آغاز مسافرت های تابستانی در تمام استانهای کشور به ویژه کلانشهرها افزایش یافته است.

وی افزود: در مسیر تهران به کرج در محدوده کرج ترافیک نیمه سنگین را شاهدیم و همچنین در محور چالوس در ابتدای محور هم ترافیک سنگین بوده است.

سردار مهری گفت: در محور هراز هم ترافیک پر حجم را شاهدیم البته در سایر محورهای کشور هم شاهد ترافیک پرحجم هستیم اما ترافیک وضعیت مناسب تری را نسبت به سال گذشته دارد.

وی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که با توجه به اینکه فردا شاهد بازگشت مسافران هستیم در محور چالوس از ساعت 15 به سمت تهران تردد به صورت یک طرفه را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در محور هراز هم در محدوده آب اسک به سمت رودهن از ساعت 14 تردد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سردار مهری گفت: از مردم می‌خواهیم مدیریت سفر کنند و توصیه نمی‌کنیم که حتما فردا بازگردند بلکه اگر می‌توانند بازگشت خود را به روز یکشنه موکول کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان