//
کدخبر: ۵۱۳۳۶ //

چالوس و هراز فردا یک طرفه می‌شوند

جاده های چالوس و هراز عصر فردا یکطرفه می شوند.

چالوس و هراز فردا یک طرفه می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 پلیس راه راهور اعلام محدودیت های ترافیکی آخر هفته را به شرح زیر اعلام کرد.

 

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران - سمنان - مشهد وبالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 

جاده چالوس

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

جاده هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷تا ۲۴ همان روز با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

نقلیه سنگین

محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

 

محور هراز

تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است. تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

 

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان