//
کدخبر: ۷۵۳۷۶ //

وضعیت راه‌های کشور در ۲۲ بهمن‌/اعمال محدودیت برای "چالوس" و "هراز" از بعدازظهر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در 22 بهمن ماه اعلام کرد.

وضعیت راه‌های کشور در 22 بهمن‌/اعمال محدودیت برای "چالوس" و "هراز" از بعدازظهر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت راه‌های کشور در 22 بهمن ماه، گفت: در حال حاضر از نظر ترافیکی مشکلی در جاده‌های کشور وجود ندارد و کلیه محورهای مواصلاتی باز هستند و تردد به صورت روان در آنها جریان دارد.

 

وی افزود: مداخلات جوی نیز به شکل بارش برف در محور بیرجند-قاین در استان خراسان جنوبی، مه‌گرفتگی در محور رشت-انزلی و ارتفاعات استان اردبیل دیده می‌شود.

 

رحمانی با بیان اینکه برای امروز بعد ازظهر یکسری محدودیت‌های ترافیکی برای محورهای چالوس و هراز در نظر گرفته شده است، گفت: البته ساعت اعمال این محدودیت ممکن است به تعویق افتد و به همین دلیل فعلا ساعت آن را اعلام نمی‌کنیم.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن توسط پلیس راهور در کلیه استان‌ها انجام شده تا این راهپیمایی به خوبی برگزار شود. بر این اساس ما به طور کامل آمادگی داریم و کلیه نیروهای راهور، کنترل تردد وسایل نقلیه در معابر اطراف مسیرهای راهنمایی و رانندگی و اقدامات ترافیکی لازم را انجام می‌دهند. همچنین از قبل تمهیدات لازم برای اقدامات ترافیکی در یوم‌الله 22 بهمن پیش‌بینی و از صبح امروز هم این موارد اجرایی شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان