//
کدخبر: ۴۳۲۷۷۰ //

یامگا؛ «کاتالیزور» بلانکو در استقلال/ خارجی‌های استقلال زیر ذره‌بین مرد اول تیم

تیم استقلال برخلاف سال‌های گذشته که از چندین بازیکن خارجی بهره می برد این فصل با دو بازیکن خارجی در لیگ برتر حضور دارد.

یامگا؛ «کاتالیزور» بلانکو در استقلال/ خارجی‌های استقلال زیر ذره‌بین مرد اول تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

آرتور کوین یامگا و گوستاو بلانکو دو بازیکن فرانسوی و آرژانتینی استقلال هستند که یکی از این دو نفر سومین سال حضورش در استقلال را پشت سر می‌گذارد و دیگری به تازگی به جمع آبی پوشان تهرانی پیوسته است.

اخبار رسیده از اردوی تیم استقلال حاکی از آن است که این دو نفر رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر پیدا کرده‌اند. با توجه به پیش زمینه ذهنی خوب کوین یامگا و مصاحبه‌هایی که از او طی فصل گذشته و یا سال‌های پیش از آن دیده‌ایم این بازیکن از شرایط حضور در جمع بازیکنان استقلال همواره ابراز رضایت کرده و با عرق و علاقه زیادی نسبت به پیراهن آبی تیمش، هر بار استقلال به مشکل مالی و یا مشکلاتی دیگر از این دست برخورده خودش را با شرایط وفق داده است.

همین موضوع می‌تواند کمک کند تا یامگا که این روزها نزدیک‌ترین فرد بین شاگردان جواد نکونام با گوستاو بلانکو است درباره جو کلی تیم استقلال شرایط هواداران و اوضاع و احوال زندگی در کشورمان این بازیکن آرژانتینی را در فرمی بهتر و مطلوب‌تر در اختیار جواد نکونام قرار بدهد و نقش کاتالیزور را برای این تازه وارد اهل آمریکای جنوبی بازی کند.

جواد نکونام که شخصاً ۶ سال حضور در کشور اسپانیا و بازی برای تیم اوساسونا را تجربه کرده و چندین سال هم در حوزه خلیج فارس لژیونر بوده به خوبی می‌داند فوتبالیست‌هایی که برای کسب درآمد راهی تیم‌های دیگر می‌شوند در محیط غریب و ناآشنا چه شرایطی دارند.

افراد نزدیک به کادر فنی استقلال درباره رابطه خوب جواد نکونام با خارجی‌های تیمش خبر می‌دهند. نکونام ارتباط صمیمانه‌ای با یامگا و بلانکو ایجاد کرده و همواره از دستیاران و بازیکنان با سابقه تیمش می‌خواهد که اوضاع تیم و شرایط روحی روانی این دو نفر باید مورد نظر بیشتر قرار بگیرد.

هرچند یامگا حالا پس سومین سال حضور در کشورمان را تجربه می کند و به خوبی با اوضاع و احوال استقلال و ایران آشناست اما با این وجود باز هم نکونام او را یک بازیکن خارجی می‌داند که باید بیشتر مورد توجه بازیکنان استقلال قرار بگیرد. او همچنین نسبت به بلانکو نیز چنین شرایطی را از اعضای کادر فنی و دیگر بازیکنان استقلال خواستار است.

با نگاهی به کارنامه دقایق حضور یامگا در ترکیب استقلال و گلزنی بلانکو در بازی آخر این تیم به وضوح می‌توان دریافت که هم کوین یامگا و هم بلانکو سعی دارند هر طور شده به بهترین نحو پاسخ اعتماد و توجه جواد نکونام را بدهند.

در واقع سرمربی استقلال می‌داند هرچه در این زمینه به این دو بازیکن بیشتر توجه شود آنها در طول فصل بیشتر در خدمت استقلال خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان