//
کدخبر: ۴۰۸۵۹۲ //

آرتور کوین یامگا به استقلال باز میگردد؟

پس از اینکه قانونی مصوب شد که به موجب آن تیم‌ها از این فصل دیگر نمی‌توانند با بازیکنان و مربیان خارجی قرارداد ارزی منعقد کرده و دستمزد آنها را به دلار یا یورو بدهند، بسیاری از خارجی‌های شاغل در فوتبال ایران نگران این مسئله شدند چون با توجه به نوسانات ارزی و بحث تحریم‌ها، دریافت ریال توسط آنها ریسک بزرگی برایشان محسوب می‌شود.

آرتور کوین یامگا به استقلال باز میگردد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این دقیقاً همان نکته‌ای است که آرتور کوین یامگا بازیکن موثر دو فصل قبل استقلال هم روی آن دست گذاشته و پیگیر مسئله بود اما مدیران باشگاه استقلال خیال او را از این بابت کاملاً راحت کرده‌اند. استقلالی‌ها طی چند روز گذشته در مذاکرات مکتوب و گفتگوهای تلفنی با یامگا ضمن تاکید بر اینکه این بازیکن در پازل تاکتیکی جواد نکونام قراردارد، پیرامون قانون جدید هم استقلال به بازیکن خارجی خود گفته‌اند این قانون در رابطه با بازیکنان و مربیانی است که از این فصل قرارداد ببندند اما نفراتی که از فصول گذشته قرارداد داشته‌اند شامل حال آن نمی‌شوند و به همین خاطر یامگا می‌تواند به صورت کاملاً قانونی و با تضمین باشگاه استقلال دستمزد خود را به یورو یا دلار دریافت کند.

آرتور کوین یامگا پاییز سال ۱۴۰۰ و در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و انصافاً یکی از موثرترین بازیکنان این تیم طی ۲ سال اخیر محسوب می‌شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان