//
کدخبر: ۴۲۸۹۶۴ //

یامگا بهترین گلزن خارجی تاریخ آبی‌ها شد و استقلال حسرت خورد!

کوین یامگا با گلی که مقابل هوادار به ثمر رساند بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال در لیگ برتر شد.

یامگا بهترین گلزن خارجی تاریخ آبی‌ها شد و استقلال حسرت خورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تردیدی نیست که کوین یامگا یکی از مؤثرترین بازیکنان این سالیان استقلال بوده است؛ ساده، بی‌حاشیه و همیشه مثبت. او در هر پستی که به بازی گرفته شده – از مدافع راست تا وینگر و پشت مهاجم- سعی کرده تأثیر روشنی در بازی بگذارد و اغلب هم موفق بوده است.

یامگا حالا از نظر آماری هم پاداش این درخشش را گرفته؛ جایی که او با گشودن دروازه هوادار از روی نقطه پنالتی، هجدهمین گلش با پیراهن آبی‌ها را در لیگ برتر به ثمر رساند. به این ترتیب کوین با سبقت گرفتن از شیخ دیاباته به بهترین گلزن تاریخ استقلال در لیگ برتر تبدیل شد.

هرچند یامگا ۱۰گل از این ۱۸گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما نادیده گرفتن تأثیر او در جریان مسابقه هم واقعا بی‌انصافی است. اواخر نیمه اول همین بازی با هوادار، یامگا یک ضربه بیرون پای ناگهانی زد که با بدشانسی گل نشد.

در هر صورت او همچنان در خدمت استقلال است و البته هواداران بیش از پیش حسرت غیبت این بازیکن در مقطع پایانی فصل گذشته را می‌خورند؛ جایی که یامگا در بدترین زمان ممکن مصدوم شد و هر دو دربی سرنوشت‌ساز را در لیگ و حذفی از دست داد. شاید اگر او بود دست استقلال حداقل به یکی از ۲جام می‌رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان