//
کدخبر: ۳۱۴۱۵۳ //
پشکسوت ورزش جعفریه عنوان کرد:

برنامه‌ریزی مناسب مانع از هدر رفتن استعدادهای ورزشی می شود

کاندیدای شورای اسلامی شهر جعفریه : همه ما قبول داریم که ورزش دشمن ناهنجاری های اجتماعی خواهد بود و اگر ما در این زمینه فعالیت های گسترده ای در شهر جعفریه داشته باشیم شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در بین خانواده ها خواهیم بود.

 برنامه‌ریزی مناسب مانع از هدر رفتن استعدادهای ورزشی می شود

به گزارش فرتاک نیوز ازقم، محمد جواد صفری کاندیدای شورای اسلامی شهر در حوزه جعفریه قم، وی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش آفرینی شورا در رشد و آبادانی شهر جعفریه، اظهار کرد: امروزه بایستی از قدرت و توانایی نسل جوان در کنار تجربه  در راستای پیشرفت مدیریت شهری بهره برد.

وی با اشاره به ویژگی های شهر جعفریه، افزود: شهر جعفریه از پتانسیل های بسیاری برخوردار است و میتوان با تکیه بر توانایی های نیروهای بومی منطقه  و حمایت های استان، علاوه بر رونق کشاورزی و دامداری صنعتی کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی را احیاء کرد که این امر باعث اشتغال عده بسیاری از جوانان خواهد شد.

این کاندیدای شورای اسلامی شهر جعفریه  با اشاره به وجود استعدادهای برتر ورزشی در بین جوانان منطقه، گفت: خوشبختانه در سال هایی که بنده در زمینه ورزش در جعفریه فعالیت داشتم شاهد بروز استعدادهای برتر ورزشی در بین جوانان این منطقه بودم به نحوی که در رشته های مختلف شاهد بروز قهرمانان استانی و کشوری بودیم و این امر نشان می دهد با برنامه ریزی مناسب در این منطقه می توان  از هدر رفتن استعدادهای ورزشی جلوگیری کرد.

صفری با اشاره به نقش شورا در نظام مدیریت شهری بیان کرد: با نظارت بر عملکرد شهرداری می توان مشخص کرد که ابتدا به الویت بندی مسایل و معضلات شهری بپردازد و در هر حوزه طرح و برنامه مشخص و قابل اجرا ارایه نمایند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های بنده بعد از حضور در شورای اسلامی شهر جعفریه تلاش برای تبدیل بهره برداری از بخش های کشاورزی و صنعتی از روش سنتی به صنعتی با احیای استارت آپ های جدید و تکیه بر توانمندی نیروهای جوان بومی منطقه و توجه به اقتصاد خلاقانه و نوین شهری خواهد بود.

این کاندیدای شورای اسلامی شهر جعفریه با بیان اینکه ما هیچگاه از تکیه و اعتماد به نسل جوان ضرر نخواهیم کرد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود به حضور پرشور جوانان در عرصه های مدیریتی تاکید داشتند و ما اگر می خواهیم رشد و شکوفایی را در شهر جعفریه شاهد باشیم بایستی بر حضور نسل جوان در عرصه های مدیریت شهری در این منطقه اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت ارائه برنامه منسجم و عملیاتی توسط کاندیداهای شورای اسلامی شهر،افزود: امروز مردم از آگاهی لازم برخوردار هستند و فرق کسی که با برنامه ویژه برای کاهش معضل بیکاری و جذب سرمایه گذار وارد عرصه انتخابات شده است را با کسی که بدون هیچگونه برنامه قصد راه یابی به شورا را دارد، را می دانند و با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی که هم تخصص دارند ، هم تعهد و هم دغدغه باعث جهش شهر در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی خواهند شد.

صفری گفت: اگر جوانان به شورای شهر راه یابند می توانند با قدرت و نیروی جوانی در کنار استفاده از تجربه راه های تعامل خوب و سازنده ای را با استان پیدا کرده و زمینه احداث فضاهای مناسب ورزشی و فرهنگی و هنری از جمله استخر، شهربازی، بوستان بانوان ، سالن همایش را در شهر جعفریه فراهم سازند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان