//
کدخبر: ۷۹۹۸۹ //

دکتر تجری: تصمیمات غلط باعث مشکلات زلزله زدگان می باشد/ بنیاد مسکن باعث این ظلم به مردم است/ تخریب های بی پایه و اساس مایه تاسف است + فیلم

قسمت دوم گفت وگوی چالشی فرتاک نیوز با دکترفرهاد تجری به مشکلات زلزله زدگان ، ریشه تخریب ها و ناهماهنگی بین نمایندگان در تصمیمات مهم اختصاص داشت که این نماینده در برابر نادر دارستانی سردبیر فرتاک نیوز قرار گرفت و به آنها پاسخ داد.

دکتر تجری: تصمیمات غلط باعث مشکلات زلزله زدگان می باشد/ بنیاد مسکن باعث این ظلم به مردم است/ تخریب های بی پایه و اساس مایه تاسف است + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

قسمت دوم گفت وگوی چالشی فرتاک نیوز با دکترفرهاد تجری به مشکلات زلزله زدگان ، ریشه تخریب ها و ناهماهنگی بین نمایندگان در تصمیمات مهم  اختصاص داشت  که این نماینده در برابر نادر دارستانی سردبیر فرتاک نیوز قرار گرفت و به آنها پاسخ داد.

قسمت اول این گفت وگو که روز یکشنبه بر روی خروجی فرتاک نیوز قرار گرفت؛ با واکنش های متفاوتی روبرو گردید، برخی گفته های این نماینده را به دور از واقعیت دانسته و برخی دیگر اقناع شده بودند، اما یک موضوع باید مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد و آنهم این می باشد که اجازه دهیم نمانیدگان حرف های خود را بیان کنند و در نهایت و بدور از تعصبات قضاوت نماییم. بدون  شک مصاحبه با دکتر فرهاد تجری را شاید بتوان یکی از معدود گفتگوهایی نام برد که تا به این حد از شفافیت پاسخ گویی یک نماینده استان کرمانشاه  برخوردار بوده است . شفافیت در پاسخ گویی و سوالات بی پرده ای که پرسیده و شنیده شد که در نوع خود تا به حال به آنها پرداخته نشده است.

لازم بذکر است به دلیل پاره ای از ملاحظات و با خواهشی که از آقای دکتر فرهاد تجری داشتیم و علی رغم این که در همین گفت و گو به خیلی از ابهامات پاسخ داده شده است،  بخشی از مصاحبه با نماینده محترم مردم قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل ذهاب را نزد خود محفوظ نگه داشته ایم تا ضمن نگه داشتن حرمت اشخاص، باعث ایجاد تنش نشده باشیم. اگرچه ممکن است در آینده ای نزدیک آنها را هم پخش کنیم که البته نیاز به موافقت دکتر تجری دارد، چرا که نزد ما به امانت محفوظ می باشد.

لازم بذکر می باشد، بخش دوم این گفت وگو  که اختصاص به عملکرد ایشان و نقش نمایندگان در مجلس خواهد داشت، روز شنبه ساعت 21 روی خروجی پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز قرار خواهد گرفت. لذا علاقه مندانی که دوست دارند سوال خاصی از ایشان پرسیده شود می توانند به ای دی آقای نادر دارستانی سردبیر فرتاک نیوز پیام های خود را ارسال نمایند.

 

https://t.me/naderdarestani

حجم ویدیو: 92.58M مدت زمان : ۰۰:۴۶:۴۹ دانلود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان