//
کدخبر: ۷۹۵۹۶ //

گفت گوی چالشی فرتاک نیوز با دکترفرهاد تجری؛ ازعملکرد مدیران تا پشت پرده تخریب ها و سو استفاده از بازارچه های مرزی + فیلم

فرهاد تجری، نماینده مردم قصرشیرین- سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفترمرکزی فرتاک نیوز در تهران رودر روی نادر دارستانی سردبیر این پایگاه خبری نشست تا یک گفت گوی بی پرده داشته باشند.

گفت گوی چالشی فرتاک نیوز با دکترفرهاد تجری؛ ازعملکرد مدیران تا پشت پرده تخریب ها و سو استفاده از بازارچه های مرزی + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

مصاحبه با دکتر فرهاد تجری را شاید بتوان یکی از معدود گفت گوهایی دانست که یک نماینده استان کرمانشاه با رسانه ای انجام داده است، دانست، چرا که شفافیت در پاسخ گویی و سوالات بی پرده ای پرسیده و شنیده شد که در نوع خود تا به حال به آنها پرداخته نشده بود.

امید است این مسیر بوجود آمده ادامه داشته و دیگران نمایندگان و مدیران و حتی دیگر چهره های مطرح استان کرمانشاه بتوانند با حضور خود در مقابل فعالان رسانه ای، گامی بلند در جهت شفاف سازی و ارائه عملکرد خود بردارند.

این گفت وگو در دو بخش استانی( دو قسمت) و ملی(دو قسمت) تهیه گردیده که قسمت اول در بخش اول این گفت وگو ساعت 21 یکشنبه(امشب) و ان شالله قسمت دوم از بخش اول این گفت وگو ساعت 21 روز سه شنبه بر روی خروجی پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز بارگذاری خواهد شد.

در بخش اول این مصاحبه در خصوص عملکرد مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در طی مدت تصدی این پست، پشت پرده تخریب ها، سو استفاده برخی افراد از بازارچه مرزی، دلایل عملکرد ضعیف برخی از مدیران و چگونگی بی توجهی نمایندگان مجلس به این موضوع و... پرداخته شده است.

لازم بذکر است به دلیل پاره ای از ملاحظات و با خواهشی که از آقای دکتر فرهاد تجری داشتیم و علی رغم این که در همین گفت و گو به خیلی از ابهامات پاسخ داده شده است،  بخشی از مصاحبه با نماینده محترم مردم قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل ذهاب را نزد خود محفوظ نگه داشته ایم تا ضمن نگه داشتن حرمت اشخاص، باعث ایجاد تنش نشده باشیم. اگرچه ممکن است در آینده ای نزدیک آنها را هم پخش کنیم که البته نیاز به موافقت دکتر تجری دارد، چرا که نزد ما به امانت محفوظ می باشد.

 

حجم ویدیو: 84.76M مدت زمان : ۰۰:۴۱:۱۳ دانلود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان