//
کدخبر: ۱۱۲۹۸۶ //

آقای روحانی؛ لطفابه جای تهدید در اندیشه ارائه راه حل باشید

حجت الاسلام والمسلیمن حسن روحانی رئیس جمهور ایران برخلاف رویه چند وقت گذشته، با تهدید نمودن آمریکا قصد دارد توپ را به زمین آنها بیاندازد.

آقای روحانی؛ لطفابه جای تهدید در اندیشه ارائه راه حل باشید
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلیمن حسن روحانی رئیس جمهور محترم ایران در طی چند ماه گذشته مورد شدیدترین انتقادات از سوی مردم و رسانه ها قرار گرفته است که مهم ترین دلیل آن، از هم گسیختگی اقتصاد ایران و نوسانات ارزی می باشد که موجب نارضایتی مردم شده تا صدای اعتراض خود را به گوش دولت برسانند و همین موضوع شرایط را به گونه ای فراهم نموده است که این روزها  برخلاف رویه چند وقت گذشته،حسن روحانی در سخنرانی هایش با تهدید نمودن آمریکا و ترامپ، قصد دارد توپ را به زمین آنها بیاندازد.

البته در این که آمریکا و رئیس جمهور آن با رفتارها و تحت فشار قراردادن دیگر کشورها نسبت به برخورد با دولت و ملت ایران اقدام نموده و نقشی غیرقابل انکار در خصوص اتفاقات اخیر دارد، هیچ شکی وجود ندارد و باید دولت و ملت هم چون گذشته خود را برای مقابله با این گونه رفتارها آماده نمایند.

ولی سوال اینجاست که آیا باید همه اتفاقات را بر گردن ترامپ و سیاست های آمریکا انداخت، یا اینکه با قدری تامل و دور اندیشی همراه با عقلانیت و به دور از احساس، به این نکته رسید که خیلی از این اتفاقات می تواند ریشه از بی تدبیری تیم اقتصادی دولت حسن روحانی باشد و نباید بی دلیل همه اتفاقات را بر دوش آنها انداخت و خود را عاری از هر گونه خطایی دانست.

نامه زیر ارسالی از سوی یکی از مخاطبین فرتاک نیوز می باشد که خطاب به رئیس جمهور ایران نوشته شده است که با هم متن آن را می خوانیم.

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی

ریاست محترم جهموری

سلام علیکم

احتراماً همانگونه که مستحضر هستید حدود یک سال و اندی از دور دوم ریاست جمهوری شما می گذرد، اما متاسفانه با توجه به شرایط کنونی چنین به نظر می رسد شما یا شرایط را به درستی درک نکرده و یا اینکه اخباری که به دست شما میرسد خلاف واقعیت است.

باید قبول کنید که با تهدید جامعه بین الملل ره به جایی نبرده و نخواهید برد، همانگونه که آثار آن همچون بیکاری، رکود ، گرانی و بسیاری مسائل که ظاهراً از چشم دولتمردان و مسئولین مخفی مانده، شرایط را روز به روز وخیم تر کرده و میکند. البته اگر به آمارهای دولتمردان نگاه کنیم کشور با نرخ بیکاری صفر و تورم صفر درصد روبروست !!!

جناب آقای روحانی؛ چرا قبول نمی کنید که تیم اقتصادی شما، ضعیف ترین عملکرد را داشته و اقتصاد کشور را در آستانه نابودی کشانده است، لطفا کمی به خود بیایید و به شعارهای انتخاباتی که داده اید فکر کنید، خوب بنگرید که چه بر سر امید و آرزوهای جوانان آوردید؟

لطفا کمی از شعارهایتان برایمان بگویید، کمی از آزادی بیان و حقوق شهروندی و رفاه اقتصادی و گشایش قفل ها با کلید جادویی و بسیاری از مسائل بگویید!!!

در پایان تعدادی از شعارهای انتخاباتی حضرتعالی را بازگو میکنم امیدوارم شاید یادتان بیاید:

1-  من الان به ملت ایران اعلام میکنم آمادگی دارم در چهار سال بعد غیر از تحریم های هسته ای که در این 4 سال برداشته ام، بقیه تحریم های ملت ایران را به خوبی و با قدرت بردارم !!!

2-  تمام افرادی که کف درآمدی شان در حد فقر مطلق است، همه آن ها بیایند و در یک سایتی نام نویسی کنند و به همه آن ها حقوقی پرداخت شود که در حد حداقل زندگیست !!!

3-  سبک زندگی مردم این شده بود که هر چه می توانند ذخیره کنند برای فردایشان، چون نمیدانستند شرایط فردا نسبت به امروز چگونه است. امروز یک آرامش نسبی در جامعه به وجود آمده و در سایه این آرامش ما میبینیم میتوانیم زندگی مردم را در مسیر درست قرار دهیم !!!

و من الله توفیق

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان