//
کدخبر: ۱۱۰۱۵۹ //
روحانی در حاشیه نشست سران قوا:

شرایط امروز فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی است

رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط امروز فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی است، گفت: دولت قول می دهد که در زمینه انرژی، حمل و نقل، کالاهای اساسی و تولید مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد.

شرایط امروز فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در حاشیه جلسه سران قوا، اظهار داشت: با کشورهای دیگر که مذاکره کرده ایم تاکید کرده اند که زیر بارقانون آمریکا نخواهند رفت و بسیار امیدوار هستیم روند تعامل اقتصادی ما با دنیا مثل گذشته ادامه پیدا کند و برای جاهایی که ممکن است دچار مشکل شویم، راه حل هایی را مد نظر قرار داده ایم.

وی افزود: در جلسه امروز راه های لازم را مورد بررسی قرار دادیم که چگونه می توان کشور را از این مقطع کشور به خوبی عبور دهیم. دولت هم برای تامین کالاهای اساسی و ضروری مردم ارز لازم را مد نظر قرار داده و بانک مرکزی به طور منظم آن را پرداخت می کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه بین صادر کنندگان و واردکنندگان تعاملی آغاز شده که با توافق ارز را خرید و فروش می کنند، گفت: در عین حال دولت قول می دهد که در زمینه انرژی، حمل و نقل، کالاهای اساسی و تولید مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد و ارز مورد نیاز را برای تولید کنندگان که نیاز به مواد اولیه دارند تامین خواهیم کرد.

روحانی ادامه داد: شرایط امروز می تواند فرصتی برای تولید کنندگان داخلی باشد. در این شرایطی که دولت واردات برخی از کالاهای غیر ضروری را ممنوع کرده، شرایط بهتری را برای تولید کنندگان داخلی به وجود آورده تا بتوانند در فرصتی مناسب کالای خود را به بازار ارائه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان