//
کدخبر: ۸۹۳۷۸ //

شکست یاران پورعلی‌گنجی در فینال جام حذفی قطر / پورعلی‌گنجی پنالتی داد، ژاوی اخراج شد!

السد دیدار جنجالی برابر الدحیل را در شرایطی واگذار کرد که تکل مدافع ایرانی به شکل عجیبی پنالتی اعلام شد تا تیم او جام قهرمانی را از دست بدهد.

 شکست یاران پورعلی‌گنجی در فینال جام حذفی قطر /  پورعلی‌گنجی پنالتی داد، ژاوی اخراج شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

در مسابقه فینال جام ستارگان قطر تیم‌های السد و الدحیل که در مرحله نیمه نهایی به ترتیب مقابل الریان و الغرافه به پیروزی رسیده بودند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد به قضاوت عبدالله العذبه به مصاف هم رفتند.

السد که مرتضی پورعلی‌گنجی را در قلب خط دفاعی خود داشت، به دنبال جبران ناکامی در رسیدن به قهرمانی لیگ ستارگان با غلبه بر الدحیل و تکرار قهرمانی سال گذشته جام ستارگان بود که با حملاتش موفق شد در دقیقه ۱۹ نیز به خواسته‌اش برسد و توسط حسین الهیدوس گلزنی کند.

اسماعیل محمد در دقیقه ۷۸ کار را به تساوی کشاند و در ادامه مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل خطا روی پای یوسف العربی در دقیقه ۸۶ کارت زرد گرفت، اما اتفاقات جنجالی این مسابقه در ثانیه‌های پایانی رخ داد که بسیار عجیب بود.

یوسف العربی در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده از داخل محوطه جریمه با پای راست شوت‌زنی کرد که توپ او را سعد عبدالله، دروازه‌بان السد در اختیار گرفت اما همزمان با زده شدن این ضربه، پورعلی‌گنجی با پای چپ مقابل مهاجم فرانسوی- مراکشی الدحیل و آقای گل فصل اخیر لیگ ستارگان تکل زد ولی به دلیل اینکه شوت زده شده بود، به نظر می‌رسید داور مسابقه دستور به ادامه بازی دهد ولی به طرز عجیبی درخواست ویدئو چک داد!

عبدالله العذبه، داور این دیدار پس از آنکه به کنار زمین رفت و صحنه تکل پورعلی‌گنجی روی پای یوسف العربی را بازبینی کرد، به محوطه جریمه السد بازگشت و در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده اعلام پنالتی کرد که این اتفاق موجب اعتراض شدید اعضای کادر فنی و بازیکنان السد شد.

ژاوی هرناندز، ستاره اسپانیایی السد که در این دیدار تعویض شده بود، بخاطر اعتراض‌هایش در کنار زمین در دقیقه ۵+۹۰ از داور کارت زرد گرفت و ثانیه‌هایی بعد مانوئل فریرا، سرمربی السد از کنار زمین اخراج شد و حامد اسماعیل هم اخطار دریافت کرد ولی این اعتراض‌ها و جنجال‌ها همچنان ادامه یافت تا اینکه ژاوی در دقیقه ۱۰+۹۰ دومین کارت زرد را مقابل خود دید تا از روی نیمکت هم اخراج شود!

بالاخره بعد از ۷ دقیقه جنجال اعضای تیم السد، یوسف العربی در یازدهمین دقیقه وقت‌های تلف شده کار را تمام کرد و با شوتی که به کنج سمت چپ دروازه زد، گل دوم و برتری الدحیل را به ثمر رساند تا این تیم همانند لیگ ستارگان، در جام ستارگان قطر هم به قهرمانی دست پیدا کند؛ جامی که با اشتباه داوری برای آنها به دست آمد.

البته در پایان مسابقه هم السد دوباره اخراجی داد و اعتراض بغداد بونجاح، مهاجم تونسی این تیم موجب شد با دومین اخطار، کارت قرمز بگیرد.

در جام ستارگان قطر و به ویژه در دو دیدار مرحله نیمه نهایی و بازی فینال، داوران این مسابقات بارها و حتی در هر صحنه کوچکی از ویدئو چک استفاده کردند که تکرار زیاد این اتفاق، بازی‌ها را از جذابیت خود انداخته بود و در نهایت هم یاران پورعلی‌گنجی به همین روش از رسیدن به جام قهرمانی باز ماندند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان