//
کدخبر: ۴۴۲۲۵۴ //

یک مدافع دیگر رئال مادرید مصدوم شد؛ خط دفاعی رئال در بحران

دست کارلو آنچلوتی برای پوشش خط دفاعی رئال مادرید بیش از پیش بسته شد.

یک مدافع دیگر رئال مادرید مصدوم شد؛ خط دفاعی رئال در بحران
به گزارش فرتاک نیوز،

مشکلات رئال مادرید در فاز دفاعی تمامی ندارد. از ابتدای فصل تا کنون مصدومیت مهره‌‌های کلیدی خط دفاع، کار تیم پایتخت اسپانیا را سخت کرده بود و از الان به بعد سخت‌تر هم خواهد شد.

ادر میلیتاتو و دیوید آلابا هر دو به دلیل پارگی رباط صلیبی برای مدتی طولانی خانه‌نشین شده‌اند و به همین دلیل برای کارلو آنچلوتی تنها دو مدافع میانی تخصصی یعنی آنتونیو رودیگر و ناچو فرناندس باقی مانده بود. بنابراین کارلتو برای پر کردن جای خالی مدافعان مصدوم تیمش، آلوارو کاریو بازیکن تیم رئال مادرید کاستیا را به تیم اول باشگاه فراخواهند و این بازیکن 21 ساله نیز هفته گذشته در جام حذفی برابر آراندینا اولین بازی‌اش را انجام داد.

کاریو بعد از رودیگر، فرناندس و اورلین چوامنی که آنچلوتی به وقت نیاز از او به عنوان مدافع استفاده می‌کند، چهارمین گزینه برای ایفای نقش در خط دفاعی رئالی‌‌ها است اما حالا او هم مصدوم شده و قرار است که چند هفته‌ای دور از میادین باشد. به گزارش نشریه «رلوو» اسپانیا، بازیکن تازه‌وارد به جمع شاگردان آنچلوتی از ناحیه کمر آسیب دیده است و نخواهد توانست تا چند هفته دیگر تیمش را همراهی کند. این‌طور که پیداست، رئال مادرید قصد ندارد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، مدافع میانی جدیدی را به خدمت بگیرد و این یعنی که مصدومیت رودیگر و ناچو می‌تواند ضربه‌ای سنگین به شانس کهکشانی‌‌های برای کسب جام بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان