//
کدخبر: ۴۴۰۵۴۰ //

ابراهیمی: رسانه‌ها کمک کنند با کمترین حاشیه به قهرمانی جام ملت‌ها برسیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که اهالی رسانه‌ها بازیکنان بیرون زمین تیم ملی با ایجاد کمترین حاشیه کمک کنند تا تیم به قهرمانی جام ملت‌های آسیا برسد.

ابراهیمی: رسانه‌ها کمک کنند با کمترین حاشیه به قهرمانی جام ملت‌ها برسیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امید ابراهیمی در حاشیه برگزاری تمرین تیم ملی در جزیره کیش، اظهار داشت: بابت اتفاق تلخ شهر کرمان به مردم ایران تسلیت می‌گویم. اتفاق دردناکی بود و امیدوارم خدا به همه عزیزان صبر بدهد. در مورد شرایط تیم ملی و اردو، اولین روز تمرینی ما در جزیره کیش است. شرایط آب و هوایی خوب است و زمین تمرین هم که با شرایط خوبی می‌بینیم.

وی افزود: فکر می‌کنم تیم ملی شرایط خوبی دارد. از لحاظ پتانسیل، کادر فنی و  بازیکن همه شرایط خوبی دارند. انتظاری که همه از تیم ملی دارند برای خود بازیکنان و کادر فنی قابل درک است. شرایط، شرایط خوبی است. ما مثل همیشه یک وظیفه داریم، وظیفه ما این است که بهترین عملکرد را داخل زمین داشته باشیم که بتوانیم همه مردم را مطمئناً خوشحال کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال راجع‌به درخواستش از رسانه‌ها در آستانه جام ملت‌های  آسیا تصریح کرد:  صد درصد همه به عنوان بازیکن می‌دانیم باید همه تلاش‌مان را انجام بدهیم که  بتوانیم عملکرد مثبتی در زمین داشته باشیم و همه را خوشحال کنیم. ما بازیکنان داخل زمین هستیم و یکسری بیرون زمین هستند. آنها هم متعلق به تیم ملی هستند. ما وظیفه داریم داخل زمین بهترین عملکرد را داشتیه باشیم اما آنها بازیکنان بیرون زمین هستند این عزیران باید کمک کنند کمترین حاشیه را برای تیم ملی به وجود بیاید این تیم ملی  به هدفی که دارد و قهرمانی که همه دوست دارند بتواند برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان