//
کدخبر: ۱۵۴۴۱۰ //

طعنه سنگین امید ابراهیمی به برانکو در دفاع از کی روش!

این درحالی است گه پیش از این برانکو گفته بود رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا از قهرمانی در جام ملت ها سخت تر است.

طعنه سنگین امید ابراهیمی به برانکو در دفاع از کی روش!
به گزارش فرتاک نیوز،

امید ابراهیمی در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان در کشور قطر و همچنین نحوه آماده سازی تیم ملی قبل از جام‌ملت‌های آسیا صحبت‌های زیر را انجام داد:

ابتدا از شرایط تیم ملی در قطر صحبت کن…

    اردویی که در آن هستیم اردوی نهایی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا است. در قطر امکانات ما خوب است فقط خدا کند مصدومان هم برسند تا با هم تمرین کنیم. ما می‌خواهیم تمرکز کنیم تا در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم. بازی‌های سختی هم داریم، ولی با تمرینات آماده مسابقات می‌شویم.

با شرایطی که در پیش داریم خیلی‌ها تصور می‌کنند قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها کار راحتی است. به عنوان کسی که در جام جهانی بازی کرده و یکی از عناصر مهم تیم ملی هستی نظرت در این مورد چیست؟

    من در ۲ جام ملت‌ها و ۲ جام جهانی بازی کرده‌ام. مطمئن باشید قهرمانی در جام ملت‌های آسیا سخت است و اگر نبود تیم ملی ما در ۴۲ سال اخیر به این مهم می‌رسید. تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند و آن‌ها هم برای قهرمانی برنامه ریزی کردند. در این دوره انتظارات از تیم ملی بالا است، چون بازیکنان کاری کردند که این انتظارات بالا برود. مردم هم انتظار دارند، ولی قهرمان شدن با حرف و صحبت میسر نمی‌شود. تیم‌هایی مثل ژاپن و استرالیا و کره با امکانات بالا به این مسابقات می‌آیند، ولی ما هم با صحبت‌های کی‌روش و راهکار‌های او وارد مسابقات خواهیم شد.

 به نظر می‌رسد سبک بازی تیم ملی هم باید در جام ملت‌های آسیا نسبت به جام جهانی متفاوت باشد. درست است؟

    صد در صد. ما اگر می‌خواستیم مقابل اسپانیا در جام جهانی حمله کنیم قطعا کارمان سخت می‌شد. ما برنامه داشتیم تا در آن بازی به چه شکلی وارد زمین شویم و چگونه دفاع می‌کنیم. در جام ملت‌ها همه از ما انتظار دارند تا تیم ملی حمله کند، چون ما برد می‌خواهیم. قطعا، چون می‌خواهیم قهرمان شویم با برنامه هجومی بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید این جام ملت‌ها جایی است که تیم ملی سر تا سر حمله خواهد بود. ان شاالله با برنامه‌های کی‌روش و تمرینات آماده سازی که انجام می‌دهیم بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم و دل مردم را هم شاد کنیم.

ما ۳ بازی با یمن و ویتنام و عراق داریم. فکر می‌کنی آن چالش قبلی بازی با عراق باز هم تکرار شود؟

    یمن و ویتنام تیم‌های ناشناخته‌ای هستند، ولی چون ما تیم اول آسیا هستند با انگیزه مقابل ما بازی خواهند کرد. عراق تیم بسیار خوبی است. اگر در جام ملت‌های گذشته آن اتفاقات رخ نمی‌داد و اشتباهات داور صورت نمی‌گرفت ما می‌توانستیم به مراحل بالاتر برویم. ولی در این دوره طوری کار خواهیم کرد که به عنوان تیم اول صعود کنیم.

از بابت داوری‌ها نگرانی ندارید؟

    ما باید طوری کار کنیم که اگر اشتباهات داوری هم رخ داد نتواند به تیم ملی ما لطمه بزند. این یکی از برنامه‌های ما است.

و صحبت آخر…

    مردم همیشه یار دوازدهم ما بودند و قلب آن‌ها همیشه با تیم ملی بوده و من امیدوارم که در جام ملت‌ها ما را دعا کنند. ما هم به امید خوشحال کردن دل مردم وارد مسابقات خواهیم شد و ان شاالله با نتایجی که می‌گیریم این اتفاق بیفتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان