//
کدخبر: ۴۲۳۹۰۹ //

انریکه: مسخره است اگر نگران امباپه باشم

لوئیس انریکه اصلا نگرانی وابستگی بیش از حد پی اس جی به کیلیان امباپه نیست و تردید به او را مضحک عنوان کرد.

انریکه: مسخره است اگر نگران امباپه باشم
به گزارش فرتاک نیوز،

پی اس جی یکی از بدترین شروع های تاریخ خود در لیگ فرانسه را داشته و پس از پنج بازی با هشت امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد. پاریس فردا در دیدار کلاسیک فوتبال فرانسه میزبان مارسی است که با 9 امتیاز در پله چهارم ایستاده است. پی اس جی پس از برد شیرین برابر دورتموند به این بازی رسیده ولی وضعیت مارسی پس از استعفای اخیر مربی اش چندان خوب نیست. مارسی در بازی قبلی در لیگ اروپا و در زمین آژاکس به تساوی 3-3 رسید.

لوئیس انریکه در نشست خبری لوکلاسیک گفت: «ما خودمان را به همان شیوه (مانند سایر بازی‌ها) آماده کرده ایم اما یک فاکتور احساسی در این بازی وجود دارد که روی هواداران نیز تأثیر متفاوت می‌گذارد. ما باید این انرژی را به روشی مثبت هدایت کنیم و در بازی کلاسیک برابر مارسی برنده شویم.»

انریکه ادامه داد: «بازی مارسی مقابل آژاکس را دیدم و آنها تغییراتی داشتند. حس من به بازی فردا خوب است و امیدوارم در زمین تیم برتر باشیم.»

لوئیس انریکه نگران وابستگی به امباپه در حمله نیست: « چرا نگران؟ البته که این دغدغه خوبی است. اگر بازیکنی مانند کیلیان امباپه داشته باشیم که عموماً 50 گل به ثمر می رساند، مضحک است که فکر کنیم او این متوسط گلزنی را حفظ نخواهد کرد. آنچه لازم است این است که او بتواند بیش از اینها پیشرفت کند و هم تیمی هایش نیز بهتر بتوانند به وی کمک کنند.»

انریکه در مورد اهمیت بازی فردا گفت: «وقتی به یک باشگاه می روم، به سرعت متوجه مسابقاتی می‌شوم که به طور خاص به هواداران، بازیکنان و باشگاه انگیزه می‌دهد. ما اهمیت بازی فردا را می دانیم ولی به همان شیوه همیشگی برای آن آماده می‌شویم.»

لوئیز انریکه در مورد رقابت در حمله گفت: «من می دانم چه کسانی فردا بازی می کنند، اما نمی دانم چه بازیکنانی هفته بعد به میدان خواهند رفت. من مربی تیم هستم تا بازیکنان را در طول تمرین ارزیابی کنم. از حالا ترکیب بازی فردا را می دانم ولی برای هفته بعد همه چیز به تمرینات بستگی دارد. رقابت در خط حمله ما بالاست و این بسیار نکته خوبی است. همه شایسته بازی هستند ولی انتخاب نهایی با من است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان