//
کدخبر: ۴۲۱۸۰۶ //

خطیر به گُلر مدنظر پرسپولیس اجازه جدایی نداد؛ غضب نکونام تمام می‌شود؟

مسئولان باشگاه استقلال نه تنها به «محمدجواد کیا» دروازه‌بان تازه جذب شده‌ خود اجازه جدایی ندادند، بلکه در تلاش برای رفع سوتفاهمات مطرح شده هستند تا او مجوز حضور در تمرینات را پیدا کند.

خطیر به گُلر مدنظر پرسپولیس اجازه جدایی نداد؛ غضب نکونام تمام می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد کیا دروازه‌بان جوان که سابقه بازی در تیم‌های پایه‌ ملی را در کارنامه‌اش دارد، چندی پیش با باشگاه استقلال قرارداد همکاری امضا کرد.

این دروازه‌بان جوان که در سن ۱۸ سالگی در مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا، یعنی لیگ قهرمانان همراه با شهر خودرو به میدان رفت، قرار بود در تمرینات استقلال شرکت کند اما اختلاف علی خطیر(مدیرعامل) و جواد نکونام(سرمربی تیم) باعث شد تا نکونام به سنگربانی که به او اعتقاد فنی داشت، اجازه تمرین ندهد.

حالا گفته می‌شود این دروازه‌بان جوان با پیشنهاد جذاب باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شده است.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که در گذشته‌ نه چندان دور و در شهرخودرو سرمربی «کیا» بود، به توانایی‌های فنی این سنگربان جوان اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای دارد و از مدیران تیمش درخواست کرده تا نسبت به جذب او اقدام کنند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به «کیا» پیشنهاد داده‌ در صورتی که بتواند با توجه به مسائل پیش‌آمده، رضایت‌نامه خود را از باشگاه استقلال دریافت کند، حاضر است با او قرارداد پنج ساله‌ای را به امضا برساند.

با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است این بازیکن مانعی برای جدایی نداشت.

همچنین با اعلام فرشید طاهری سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ، محمد جواد کیا در آخرین مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر قراردادش با آلومینیوم اراک را فسخ کرده و بازیکن آزاد به حساب می آید. تا این لحظه استقلال هیچ قراردادی با این بازیکن در سازمان لیگ به ثبت نرسانده است.

با این حال، محمدجواد کیا با حضور در باشگاه استقلال با علی خطیر جلسه‌ای را برگزار کرد. گفته می‌شود، خطیر به این بازیکن اجازه جدایی را نداده و بر این باور است او می‌تواند در سال‌های آتی به استقلال کمک کند.

در حال حاضر دو عضو کادرفنی استقلال در تلاش هستند اختلاف پیش آمده بین خطیر و نکونام را حل کنند تا مجوز حضور کیا در تمرینات صادر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان