//
کدخبر: ۳۹۹۵۸۷ //

مدیر تیم حریف استقلال ساپینتو را شست و پهن کرد

علی فیروزی مدیر تیم صنعت نفت آبادان در مصاحبه‌ای درباره حواشی دیدار این تیم مقابل استقلال و رفتار ریکاردو ساپینتو صحبت کرد.

مدیر تیم حریف استقلال ساپینتو را شست و پهن کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای رسمی از علی فیروزی و عبدا... ویسی شکایت کرد. پس از رسانه‌ای شدن این مسئله با فیروزی تماس گرفتیم تا با او پیرامون اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی به طور مفصل صحبت کنیم. ملی‌پوش اسبق کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی پاسخ‌های بسیار تند و توفانی به سرمربی استقلال داد که بهتر است خودتان آنها را بخوانید.

همه کسانی که بالغ بر ۴۰ سال اخیر من را در فوتبال می‌شناسند به خوبی می‌توانند شهادت بدهند که علی فیروزی اهل فحاشی نیست چون در خانواده‌ای بزرگ شدم که اصلاً چنین حرکاتی در آن وجود نداشت. اگر کسی به من تهمت بزند و فحاشی و از کلمات نامناسب استفاده کند قطعاً جامعه فوتبال آن را نخواهد پذیرفت.

ساپینتو و وظیفه توپ‌جمع‌کن‌ها

شرایط صنعت نفت آبادان بسیار حساس است و من به عنوان مدیر تیم که تجربه مربیگری هم دارم باید در چنین وضعیتی بیشتر از همیشه مراقب بازیکنانم باشم. در آن لحظه که سرمربی استقلال با بازیکن ما مشغول صحبت شد، سریع خودم را به معرکه رساندم تا خدای نکرده اتفاقی رخ ندهد که موجب اخراج بازیکن صنعت نفت شود چون به خوبی می‌دانستم بازی کردن با استقلال که برای قهرمانی می‌جنگد در ورزشگاه آزادی حتی با ۱۱ بازیکن هم دشوار است چه برسد به اینکه ۱۰ نفره شویم. من اصلاً کاری با ساپینتو نداشتم ولی نکته اینجاست که چرا سرمربی استقلال باید توپ را برای بازیکنان ما بیندازد؟ مسابقات رسمی توپ‌جمع‌کن دارد و سرمربیان در این رابطه وظیفه‌ای ندارند. مگر ساپینتو توپ‌جمع‌کن است که به بازیکن ما توپ می‌داد؟

توهین به بازیکن نفت

در رابطه با ادبیات آقای ساپینتو طی هفته‌های گذشته هم موارد زیادی را شاهد بوده‌ایم. همان‌طور که گفتم من در آن صحنه خودم را دوان دوان رساندم تا ۱۰ نفره نشویم. خود امید خالدی به من گفت ساپینتو به او توهین کرده است. سرمربی استقلال آن‌قدر عصبانی بود که حتی به من هم حمله کرد. فضا آن‌قدر شلوغ بود که یک نفر را به سمت من هل داد البته متوجه نشدم این شخص چه کسی بود ولی کلاً فضا به‌هم ریخت. این را هم باید بگویم که با وجود اتفاقاتی که افتاد، نشنیدم ساپینتو مستقیم به شخص من توهینی بکند. من بابت اینکه از محوطه فنی تیم خودمان خارج شدم از داور کارت زرد گرفتم ولی همان‌طور که گفتم به دل ماجرا رفتم تا قضیه را آرام کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان