//
کدخبر: ۳۵۰۵۹۲ //

پیش بازی دیدار استقلال - شهر خودرو/ راز قهرمانی و بقا در تهران

دیدار استقلال و شهر خودرو در هفته بیست و ششم برای هر دو تیم بسیار حیاتی است.

پیش بازی دیدار استقلال - شهر خودرو/ راز قهرمانی و بقا در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته بیست و ششم لیگ برتر دوشنبه هفته جاری در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از بازی های مهم استقلال صدرنشین به مصاف شهر خودرو قعر نشین می رود. جدال تیم‌هایی که یکی برای قهرمانی مبارزه می‌کند و یکی دیگر برای بقا در لیگ.

شاگردان فرهاد مجیدی پس از تساوی مقابل سپاهان کارشان را برای رسیدن به قهرمانی سخت تر کردند. با توجه به پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی مقابل پیکان حالا اختلاف امتیازات به عدد ۴ رسیده که اگر استقلال بخواهد باز هم امتیاز از دست دهد، کارش به مراتب سخت تر می شود.

این تیم در هفته بیست و ششم، میزان شهر خودرو است که حریفش برای بقا دست و پا می زند. حریفی که هنوز شانس ماندن در لیگ را دارد و با سه تیم‌ دیگر رقابت می کند تا از سقوط فرار کند. شاگردان سید داوود سید عباسی در بازی های قبلی نشان داد اند تیم سخت ببازی هستند که به راحتی به هر تیمی امتیاز نمی‌دهند.

فرهاد مجیدی نیز قطعا می داند بازی کردن با تیم هایی که برای بقا تلاش می کنند، کار راحتی نیست و اگر غفلت کند کارش به مشکل بر خواهد خورد. با اینکه استقلال بازی رفت را با سه گل به برتری رسید، ولی این شهر خودرو با شهر خودرو نیم فصل اول فرق می‌کند و برای ماندن دست به هر کاری می زند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان