//
کدخبر: ۳۱۹۶۱۸ //

عثمان دمبله در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

سران باشگاه بارسلونا از تمدید شدن قرارداد مهاجم فرانسوی‌ خود اطمینان دارند.

عثمان دمبله در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

عثمان دمبله که از زمان پیوستنش از بوروسیا دورتموند به بارسلونا نتوانسته انتظارات را در این تیم برآورده کند و البته مصدومیت‌های پی‌درپی هم نقش زیادی در این امر داشته است، اخیراً شایعه جدایی‌اش از جمع کاتالان‌ها مطرح شده و حتی گفته شد که باشگاه بارسلونا آماده فروش این بازیکن در این تابستان است.

حالا اما روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر می‌دهد که باشگاه بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد دمبله است و امیدوار است تا هفته‌های پیش‌رو مذاکرات در این مورد را به سرانجام برساند. طبق این گزارش؛ در حال حاضر مذاکرات بین طرفین پیشرفت خیلی خوبی داشته و سران باشگاه بارسا اطمینان دارند که در این زمینه با این مهاجم فرانسوی به توافقی خواهند رسید.

دمبله 24 ساله در جریان همراهی تیم ملی فوتبال فرانسه در رقابت‌های یورو 2020 دچار دررفتگی تاندون دوسر زانو شد و در ادامه زانویش را به تیغ جراحان سپرد. همین باعث می‌شود او تا ماه اکتبر نتواند آبی‌واناری‌ها را همراهی کند و بازی‌های اول فصل را از دست خواهد داد.

انتظار می‌رود مهاجم پیشین بوروسیا دورتموند با کاهش دستمزدش برای تمدید قراردادش موافقت کند. باشگاه بارسلونا در بحران مالی جدی به سر می‌برد و برای همین نه‌تنها از دمبله بلکه از بازیکنان دیگرش خواسته تا با کاهش دستمزدشان موافقت کنند، حتی گفته می‌شود مسی برای تمدید پنج ساله قراردادش حاضر شده 50 درصد دستمزدش را کاهش دهد.

این مهاجم فرانسوی تاکنون در 118 بازی برای بارسا به میدان رفته و 30 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان