//
کدخبر: ۳۱۷۹۴۸ //

دروازه‌بان آتالانتا به تاتنهام قرض داده می شود

دروازه‌بان تیم فوتبال آتالانتا در آستانه جدایی از آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو قرار دارد تا با هوگو یوریس برای رسیدن به ترکیب اصلی تاتنهام رقابت‌ کند.

 دروازه‌بان آتالانتا به تاتنهام قرض داده می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، نشریه گاتزتا دلواسپورت و سایت کالچومرکاتو اعلام کردند که پیرلوئیجی گولینی در آستانه انتقال قرضی به تاتنهام قرار دارد.

طبق اعلام این سه رسانه، تاتنهام در صورت رضایت از عملکرد این دروازه‌بان، در پایان فصل می‌تواند 15 میلیون یوروی دیگر به طرف ایتالیایی بدهد و او را به صورت قطعی از آتالانتا بخرد که این رقم شامل 2 میلیون یورو پاداش می‌شود. البته در همین حال گفته می‌شود که بند خرید گولینی در صورت تحقق یک شرط از سوی آتالانتا و رسیدن تعدادی بازی‌های این سنگربان ایتالیایی به تعدادی مشخص، از حالت اختیاری به اجباری تغییر می‌کند.

در صورتی که این شرط محقق نشود، تاتنهام این امکان را خواهد داشت که یک فصل دیگر هم قرارداد قرضی گولینی را تمدید کند.

گولینی تا فصل گذشته با مارکو اسپورتیلو برای رسیدن به ترکیب اصلی آتالانتا رقابت می‌کرد اما زمانی که این تیم 20 میلیون یورو برای خرید خوان موسو از اودینزه هزینه کرد، کاملاً نیمکت‌نشین شد. او با پیوستن به تاتنها برای سومین بار بازی در لیگ برتر انگلیس را تجربه خواهد کرد. گولینی پیش از این در تیم جوانان منچستریونایتد و پس از آن برای استون ویلا (17-2016) بازی می‌کرد.

آتالانتا گولینی 26 ساله را سال 2018 در ازای 4.4 میلیون یورو خرید و در صورت فروش قطعی او به تیمی دیگر باید 10 درصد رقم آن را به استون‌ویلا بپردازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان