//
کدخبر: ۲۱۴۷۳۱ //

علاقه‌‌ ستاره اسپورتینگ لیسبون به بازی در لیگ برتر انگلیس

ستاره تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون از علاقه‌اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

علاقه‌‌ ستاره اسپورتینگ لیسبون به بازی در لیگ برتر انگلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

برونو فرناندس که در این تابستان با وجود پیشنهادهای زیادی که از باشگاه‌های مختلف اروپایی داشت، سرانجام در اسپورتینگ لیسبون ماند، در تازه‌ترین اظهارنظر با اشاره به علاقه‌‌اش به بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس گفت: از بودن در اسپورتینگ خوشحالم اما رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را دارم.

هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: باشگاه‌هایی از دیگر کشورها هم هستند که من رویای رفتن به آنجا را هم دارم اما زمانی که به پرتغال آمدم تنها رویای بازی برای اسپورتینگ، این باشگاه بزرگ را داشتم و هنوز هم خوشحالم که برای این تیم بازی می‌کنم. با وجود اینکه ما روی فرم خوبی نیستیم اما معتقدم به زودی به فرم و شکل مدنظرمان بازخواهیم گشت.

برونو فرناندس که در این تابستان مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، تاتنهام، منچسترسیتی، یوونتوس، رئال مادرید و میلان قرار داشت، فصل گذشته در 53 بازی از رقابت‌های مختلف 32 گل برای اسپورتینگ لیسبون به ثمر رساند و 18 پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

فرناندس 24 ساله که تا سال 2023 با اسپورتینگ لیسبون قرارداد دارد و در کارنامه حرفه‌‌ای‌اش هم 13 بازی ملی و یک گل‌زده با پیراهن پرتغال دیده می‌شود، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات چیزی در حدود 70 میلیون یورو است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان