//
کدخبر: ۲۱۴۴۱۶ //

۵ نکته درباره شکست رئال مقابل پاری‌سن ژرمن

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار مقابل پاریس در لیگ قهرمانان شکست خورد و سرمربی تیم این شکست را با انتقاداتی تحلیل کرده است.

۵ نکته درباره شکست رئال مقابل پاری‌سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پاری‌سن ژرمن شکست خورد و زیدان، سرمربی تیم، اصلا از عملکرد تیمش و چیزی که دیده راضی نبوده است. او حتی درباره جزئیات مشکلات تیمش هم توضیح داده است و در ۵ مورد از تیمش انتقاد کرده است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

اولین نکته که زیدان به آن اشاره کرده قدرت و محکم بازی کردن تیم است و مدعی شده گل سوم بازی همان چیزی را نشان داده که پاری‌سن ژرمن داشته و رئال نداشته است. تیم توخل دوندگی بیشتری داشته است و جنگندگی‌اش هم از رقیب بیشتر بوده است.

نکته دوم این بوده که از نظر زیدان اگر تیم قدرت نداشته باشد کار پیچیده خواهد شد. ادریسه گویه در میانه زمین برنده نبردها بود و به نظر از این بازیکن تعداد زیادی در زمین بود. او هر توپ از دست رفته‌ای را جمع کرد.

زیدان معتقد است تیمش هرگز درگیر بازی نشد و این نکته سوم است. به نظر او تیمش کل بازی و ۹۰ دقیقه را نجنگید. این تیم خودش را باخته بود و دی‌ماریا و دوستانش هر کار خواستند کردند.

نکته چهارم زیدان این است که با بازیکنانی که دارند معمولا بیش از این موقعیت ایجاد می‌کنند. اما در این بازی رئال حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف نزد و این در حالی است که کریم بنزما، ادن هازارد، خامس رودریگس و گرت بیل را در اختیار دارد.

نکته پنجم و آخر زیدان هم این است که تیم باید سرعت داشته باشد. او اصلا از ریتم تیمش راضی نبود و هرگز نه برای حمله کردن استارتهای خوبی داشتند و نه برای بازگشتن و دفاع کردن سرعتی بودند. معمولا هم به همین دلیل رئال در دفاع ضعیف عمل می‌کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان