//
کدخبر: ۱۹۳۰۰۷ //

اسکالونی: مسی مثل هر هفته بازی کند قهرمانیم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین می‌گوید اگر مسی همانطور که هر هفته یکشنبه بازی می‌کند، بازی کند آرژانتین امسال در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا موفق خواهد شد.

 اسکالونی: مسی مثل هر هفته بازی کند قهرمانیم
به گزارش فرتاک نیوز،

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین که این روزها تیمش را برای حضور در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا آماده می‌کند می‌گوید امیدوار است مسی در این رقابتها همانطور بازی کند که هر هفته روزهای یکشنبه بازی می‌کند. اسکالونی می‌گوید در این صورت موفقیت آرژانتین قطعی خواهد بود.

مسی تا کنون نتوانسته با پیراهن تیم ملی بزرگسالان آرژانتین به افتخار دست پیدا کند و عملکرد او با پیراهن تیم ملی اغلب با انتقادهای زیادی مواجه شده.  منتقدین مسی می‌گویند او برای باشگاهش بارسلونا به مراتب بهتر از تیم ملی کشورش بازی می‌کند.

اما اسکالونی می‌گوید آرژانتین در صورتی موفق خواهد شد که تیم قدرتمندی روانه میدان کند و در این صورت تنها کافی است مسی همانطور که هر هفته یکشنبه برای بارسا به میدان می‌رود بازی کند تا آرژانتین به موفقیت دست یابد.

اسکالونی در این باره گفت:" اگر ما به عنوان تیم عملکرد خوبی داشته باشیم و علاوه بر این، مسی در زمین همانطور باشد که هر هفته یکشنبه‌ها بازی می‌کند، بدون تردید موفق خواهیم شد".

سرمربی آلبی‌سلسته در ادامه گفت:" ما می‌دانیم که در خط حمله بازیکنان گلزنی داریم که مثل دینامیت هستند پس اگر تیم پشت سر آنها بتواند دفاع مستحکمی ارائه دهد و خوب کار کند بدون شک صاحب موقعیت‌های گلزنی زیاد خواهیم شد. بازیکنان ما برای پیروزی و رقابت در چنین شرایطی به دنیا آمده‌اند و به راحتی درک می‌کنند که بازی کردن با این پیراهن ملی به چه معنا است. آنها همه به این شرایط عادت دارند".

اسکالونی که تیمش امروز در یک بازی دوستانه به مصاف نیکاراگوئه می‌رود در این باره گفت:" ما دوبازی آخر نیکاراگوئه را تماشا کرده‌ایم. آنها تیم سختی هستند و این برای ما بازی مهمی است".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان