//
کدخبر: ۱۹۲۳۵۳ //

زمزمه ایجنت ها زیر گوش بازیکنان/هر طور شده لژیونر شوید!

ایجنت‌ها زیرِ گوش بازیکنان زمزمه می‌کنند که بهتر است با هر قیمتی، لژیونر شوند و از فوتبال ایران بروند. اول اینکه به دلار پول می‌گیرند، در ثانی تمام پول‌شان را دریافت می‌کنند.

زمزمه ایجنت ها زیر گوش بازیکنان/هر طور شده لژیونر شوید!
به گزارش فرتاک نیوز،

با پایان یافتن لیگ هجدهم، حالا بهار ایجنت‌ها، دلال‌ها و مدیربرنامه‌ها فرارسیده و آن‌ها می‌توانند از راه‌های مختلف اقدام به نقش‌آفرینی در جابه‌جایی بازیکنان در لیگ برتر کنند. البته ایجنت‌ها دیگر مثل سابق انگیزه‌ای برای کار در ایران ندارند، چون از یک سو، ارزش پول کشورمان به گفته مسئولان دولتی نزول پیدا کرده و از طرف دیگر، باشگاه‌ها به سختی حاضر به پرداخت پول به بازیکنان و مربیان خود می‌شوند و بابت هر قرارداد، باید کار به کمیته انضباطی بکشد تا شاید پول این قرارداد‌ها تسویه شود. از این رو، ایجنت‌ها زیرِ گوش بازیکنان زمزمه می‌کنند که بهتر است با هر قیمتی، لژیونر شوند و از فوتبال ایران بروند. اول اینکه به دلار پول می‌گیرند، در ثانی تمام پول‌شان را دریافت می‌کنند و از سوی دیگر، کارنامه‌شان جذاب‌تر می‌شود و می‌توانند راه پیشرفت مالی و فنی را برای خود باز کنند. حتی شانس دعوت به تیم ملی را دارند. 

یکی از این ایجنت‌ها در این مورد به ما گفت: «اگر یک بازیکن را به لیگ کشور دیگری ببریم، دریافت پول‌مان قطعی است و می‌توانیم برای کشورمان، ارزآوری داشته باشیم. بازیکنان هم استقبال می‌کنند. حتی اگر ۱۵۰ هزار دلار هم بگیرند و بروند، بیش از ۲ میلیارد تومان کاسب می‌شوند در حالی که در لیگ برتر، به زور این قرارداد را با همان بازیکنان معمولی منعقد می‌کنند و تازه نیمی از پول را نمی‌دهند. مالیات و آپارتمان و رفت‌وآمد هم به گردن بازیکن است. در ایران به فوتبال اهمیت داده نمی‌شود و هر بازیکنی همین امروز از فوتبال ایران ترانسفر شود، به نفع همه است!»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان