//
کدخبر: ۱۹۰۱۱۶ //

مربی سپاهان: یک سری چیزهایی می بینیم که شائبه برانگیز است

جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است، رخ دادن برخی اتفاقات در آستانه دیدار تیمش برابر پرسپولیس شائبه برانگیز است.

مربی سپاهان: یک سری چیزهایی می بینیم که شائبه برانگیز است
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگاردر آستانه دیدار حساس نیمه نهایی برابر پرسپولیس گفت: این بازی خیلی مهمی برای دو تیم است. الان که اینجا هستیم و لیگ را با دومی تمام کردیم، هر چند شایسته بودیم و می توانستیم قهرمان شویم، باید تمام تلاشمان را بکنیم که در نیمه نهایی حذفی با قهرمانی کار را تمام کنیم تا کاری که امسال کردیم، ماندگار شود. البته همین حالا هم کار بزرگی انجام شده و سپاهان که فصل گذشته شرایط خوبی نداشت، در این فصل نتایج بسیار بهتری گرفته.

وی حرف هایش را ادامه داد و افزود: در این دیدار با تمام احترامی که برای داماش قائل هستیم، هر تیمی بتواند بازی را ببرد قهرمان است و امیدواریم همه چیز داخل زمین باشد و شاهد یک جنگ و نبرد فوتبالی در داخل زمین باشیم.

امیدیان با اشاره به رفتار بیرانوند در مقابل یکی از اعضای نیروی انتظامی در جم و مقایسه آن با مصاحبه سیاوش یزدانی مدافع سپاهان، از برخورد دوگانه ای که در رابطه با این دو موضوع شده، ابراز ناراحتی و نگرانی کرد و بیان کرد: به هر حال یک سری صحبت ها این چند روز بوده است. اینطوری این شائبه ایجاد می شود که همه چیز مهندسی شده است. ما انتظار یک بازی مردانه و پاک داریم، البته حرف هایی در این حین زده می شود که آدم به مهندسی بودن شرایط شک می‌کند.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد و اضافه کرد: ما از محروم بودن بازیکنی خوشحال نمی شویم و دوست داریم تمام تیم ها با قدرت مقابل ما حاضر شوند. در مورد ما اما سیاوش یزدانی تحت فشار مصاحبه می کند، بعد از آن هم در کمیته اخلاق و هم تمامی رسانه های گروهی عذرخواهی می کند ولی باز یک بازی را از دست می دهد. اکنون منتظریم ببینیم کمیته اخلاق چطور می خواهد عدالت را رعایت کند. از این دست مسائل البته زیاد است؛ مثل قانون 50/50 که یک دفعه از بایگانی درآمده و قرار است در بازی اجرا شود. البته باشگاه گفته که ما در صورت اجرایی شدن این قانون در مسابقات شرکت نمی کنیم و امروز جلسه نهایی برای بررسی این موضوع در باشگاه برگزار خواهد شد.

دستیار امیرقعه نویی در ادامه به نگرانی هایی پرداخت که در رابطه با برگزاری این بازی وجود دارد و گفت: امیدواریم بازی خوبی باشد و یک قطره خون از دماغ کسی نیاید ولی آدم باید به هر حال حق را بگوید. ما یک سری چیزهایی می بینیم که شائبه برانگیز است و هواداران ما هم انتظار دارند شاهد برقراری عدالت باشند.  امیرقلعه نویی همیشه تاکید دارد، من دوست دارم همه بازی های حساس را ببازم ولی کسی طوری نشود. در بازی قبلی هم اتفاقاتی در ورزشگاه آزادی افتاد که نباید رخ می داد. باید مدیریت می شد که نشد. تماشاگران سپاهان و مردم اصفهان اما انسان های با فرهنگی هستند و ما مطئنیم در بازی چهارشنبه همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

از امیدیان در مورد دو بازی قبلی دو تیم هم پرسیدیم که با تساوی خاتمه یافت. مربی سپاهان در رابطه با دلیل این تساوی می گوید: این دو تیم، دو تیم گردن کلفت لیگ هستند. این بازی، بازی لحظه ها است. بازی اشتباهات است و باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم. بازی رفت می توانستیم نبازیم و در بازی برگشت هم اعتقاد داریم، بازیکنان ما موقعیت بیشتری ایجاد کردند. به هر حال دو نتیجه تساوی در دو بازی قبل با توجه به قدرتی که دو تیم دارند، طبیعی است.

امیدیان در پایان در مورد قضاوت این دیدار که مانند دیدار برگشت برعهده زاهدی فر گذاشته شده، عنوان کرد: زاهدی فر داور بسیار خوبی است و آقای قلعه نویی هم معتقدند یکی از بهترین داوران لیگ است. امیدوارم شاهد یک قضاوت خوب و بی حرف و حدیث باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان