//
کدخبر: ۱۸۸۵۸۴ //

مهدی تاج:با لوپتگی و رنار مذاکره کردیم/ ویلموتس منحصر به فردتر از آنها بود

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران با خوان لوپتگی سرمربی پیشین اسپانیا و اروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش هم مذاکره شده بود.

مهدی تاج:با لوپتگی و رنار مذاکره کردیم/ ویلموتس منحصر به فردتر از آنها بود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تاج درباره دلایل انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران به رادیو ورزش گفت: دنبال این بودیم که بعد از کی روش مربی خارجی بیاوریم. نظرات مختلف بود ولی تصمیم نهایی این شد. همچنین می خواستیم سرمربی تیم ملی جوان باشد.

وی افزود: کشورهای قطر و عربستان کارشان را با جوان گرایی پیش برده اند. یکی از ویژگی ها حفظ دستاوردهایمان بود. ضمن اینکه باید چیزی هم که به دست نیاورده ایم به دست آوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نظرات این بود که سرمربی تیم ملی بین ۴۵ تا ۵۵ سال داشته باشد. زیر ۴۵ سال توصیه ای نشد چون اعتقاد این بود در این سن مربی تجربه زیادی ندارد.

تاج گفت: با خوان لوپتگی (سرمربی پیشین اسپانیا) صحبت کردیم و مذاکراتی داشتیم. مهمترین دلیلش عدم حضور خیلی جدی ایشان و نوع نگاهش بود. با اروه رنار (سرمربی مراکش) هم صحبت شد. او با تیم ملی مراکش قرارداد داشت و تا جام ملت های آفریقا باید در این کشور می ماند. ویلموتس هم گزینه بود. هر سه مربی جوان بودند.

وی تاکید کرد: با ویلموتس که صحبت کردیم از هر دو مورد قبلی ویژگی های منحصر به فردتری نسبت به تیم ملی کشورمان داشت. او از یک طرف بازیکن بسیار بزرگ و محبوبی در آلمان بوده است. او سال ها در شالکه بازی کرده و خودش از نزدیک تیم ملی را دنبال کرده است. آن زمان هم که بازی می کرد هافبک تهاجمی بوده است و کارهای مثبتی انجام داده است. او در تیم های جوانان، امید و نوجوانان کارهای خوبی انجام داده و نسل خوبی را به تیم ملی بلژیک اضافه کرده است که سال ها از آنها استفاده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان