//
کدخبر: ۱۸۷۸۹۶ //

شایعات نقل و انتقالاتی آبی ها،هر روز بیشتر از دیروز!

استقلالی‌ها لیست خروج خودشان را بر اساس لیست ورودی برنامه ریزی خواهند کرد.

شایعات نقل و انتقالاتی آبی ها،هر روز بیشتر از دیروز!
به گزارش فرتاک نیوز،

درباره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال شایعات و شنیده‌هایی وجود دارد. بر این اساس بازیکنانی که جدایی‌شان قطعی شده تا حدود زیادی مشخص است.گفته می‌شود که باشگاه برای تمدید قرارداد 2 بازیکن پا به سن گذاشته تیم برنامه ای ندارد و با پایان یافتن قرارداد 3 ساله در آخر فصل قرار نیست برای فصل بعد هم در استقلال بمانند. ازسوی دیگرموضوع جدایی طارق همام، گادوین منشا هم مطرح است.

روزبه چشمی، ایسما گونکالوس، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و الهیار صیادمنش هم دیگر گزینه‌های جدایی از استقلال هستند.

در نقطه مقابل صحبت از تمدید قرارداد وریا غفوری،پژمان منتظری،حسین حسینی، آیاندا پاتوسی، حسین حسینی و آرمین سهرابیان است که قراردادشان امسال به پایان می‌رسد.

در مقابل 12 بازیکنی گزینه‌های جدایی هستند نام هایی مثل رضا اسدی، آرش رضاوند، پیمان رنجبری، مامه بابا تیام، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، آرمان رمضانی و امین قاسمی نژاد به گوش می‌رسد.

البته قطعا استقلالی‌ها لیست خروج خودشان را بر اساس لیست ورودی است و بازیکنانی که جذب می‌کنند را اعلام خواهند کرد.

شاید هم جدایی برخی بازیکنان برخلاف انتظار و خواست باشگاه معادلات نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها را بهم بریزد. این همه نام به عنوان گزینه‌های احتمالی خرید و فروش درحالی مطرح می‌شود که‌استقلالی‌ها برخلاف فصل گذشته بیش از هرچیز نیاز به ثبات و آرامش دارند.

موضوعی که در چند فصل اخیر در تیم و باشگاه دیده نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان