//
کدخبر: ۱۸۷۳۳۳ //

پرسپولیس باید خیلی مراقب باشد!

مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم برای قهرمانی باید باهوش و سختکوش باشد.

پرسپولیس باید خیلی مراقب باشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر محمدخانی که رد پای پررنگی در افتخارات دهه ۶۰ و اوایل ۷۰ پرسپولیس دارد، در مورد شرایطی که سرخپوشان در آن گرفتار شده اند، گفت: «برنامه به شکلی است که سرخپوشان باید در شهر جم به میدان بروند و دیگر خبری از بازی در آزادی نیست. همین موضوع، کار را خیلی سخت می‌کند به خصوص که پارس جنوبی برای نشان دادن خود، با تمام قوا به میدان می‌رود و آن‌ها می‌خواهند جلوی چشم هواداران شان، خداحافظی خاطره انگیزی از لیگ هجدهم داشته باشند. به همین خاطر می‌گویم که پرسپولیس باید خیلی مراقب باشد.»

او اضافه کرد: «برانکو مربی باهوشی است که می‌داند در چنین روز‌های سختی چطور باید نتیجه بگیرد، اما این را می‌گویم که پرسپولیس حق ندارد برای کسب تساوی به شهر جم سفر کند! اگر پرسپولیس به دنبال مساوی گرفتن باشد، بازی را می‌بازد. این تیم باید مثل منچستر سیتی، برای کسب پیروزی به مصاف پارس جنوبی برود و در تمام طول بازی، روی دروازه این حریف طراحی حمله کند. فقط به این شرط است که می‌تواند موفق باشد.»

محمدخانی در مورد افت یکباره علی علیپور نیز گفت: «این بازیکن بالاخره از روی نقطه پنالتی مقابل ماشین سازی گل زد و حالا شرایط روحی و روانی بهتری دارد. او در بازی‌های اخیر، به خوبی از سمت هافبک‌ها و وینگر‌های تیم، تغذیه نشد، اما فکر می‌کنم در بازی با پارس جنوبی، موقعیت‌های بیشتری به دست بیاورد. ما به علیپور اعتماد کامل داریم و مطمئنم او می‌تواند بازیکن سربلند پرسپولیس در بازی پنجشنبه باشد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان