//
کدخبر: ۱۸۷۳۲۹ //

در پرسپولیس نیمکت نشین هم باشم باعث افتخار من است!

مهاجم پرسپولیس گفت: من به عنوان یک جوان در حال آموختن هستم و از علی علیپور و ماریو بودیمیر به عنوان بازیکنان باتجربه و بزرگتر یاد می‌گیرم.

در پرسپولیس نیمکت نشین هم باشم باعث افتخار من است!
به گزارش فرتاک نیوز،

در بازی رفت پرسپولیس و ماشین‌سازی در تبریز محمدامین اسدی یک گل سالم به ثمر رساند که با اشتباه داوری مردود اعلام شد. تصور می‌کردیم با توجه به آن اتفاق و انگیزه محمدامین اسدی، سرمربی پرسپولیس دقایقی حداقل به این مهاجم جوان بازی بدهد، اما نظر برانکو چیز دیگری بود.

* بازی با ماشین‌سازی چطور بود؟

باید با اختلاف حداقل ۲ گل می‌بردیم، اما به نظرم گلر برزیلی ماشین‌سازی بهترین بازی فصل خودش را انجام داد تا تیمش یک امتیاز بگیرد. 

* پنالتی شما درست بود؟

یک درصد هم شک نکنید. مدافع حریف پیراهن ماریو بودیمیر را کشید و او را سرنگون کرد و شاید می‌شد یک پنالتی دیگر هم برای پرسپولیس گرفت، اما به هر حال به داور مسابقه و کمک‌هایش باید خسته نباشید گفت. 

* در بازی رفت یک گل زدی که داور به اشتباه مردود اعلام کرد. تصور می‌کردیم در بازی برگشت حداقل دقایقی به عنوان بازیکن تعویضی بازی کنی.

حسرت آن گل سالم را هنوز هم می‌خورم، اما به عنوان یک بازیکن جوان می‌گویم نیمکت‌نشینی تیم بزرگ پرسپولیس هم باعث افتخار من است. آقای برانکو خوب می‌داند چه زمانی از جوان‌تر‌ها بازی بگیرد. 

* اگر به بازی می‌رفتی گل می‌زدی؟

نه، این‌طوری نباید نگاه کرد. من به عنوان یک جوان در حال آموختن هستم و از علی علیپور و ماریو بودیمیر به عنوان بازیکنان باتجربه و بزرگتر یاد می‌گیرم. بودیمیر پنالتی گرفت و علی آقا هم یک گل زد. بنابراین خط حمله ما خوب کار کرده است. 

* بگذریم! فکرمی کنی در هفته پایانی بتوانید در جم قهرمانی را جشن بگیرید؟

مطمئن باشید به امید خدا به قهرمانی خواهیم رسید، چون شایسته‌ترین تیم لیگ برتر هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان