//
کدخبر: ۱۸۶۲۰۸ //

دو دردسر بزرگ برای باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در حال حاضر دو دردسر بزرگ دارد. اول تمدید قرارداد بازیکنانی که آزاد هستند. دوم اینکه شاید مربی جدید بعضی از بازیکنان فعلی را که قرارداد دارند، نخواهد.

دو دردسر بزرگ برای باشگاه استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تهران همچنان بلاتکلیف است. این باشگاه دست به تغییرات زد تا به قول منزوی «نتیجه» بگیرد. تغییرات فعلی و معلوم نبودن وضعیت نیمکت، اما چیزی نیست که از آن بتوان تعبیر موفقیت کرد. هم استقلالی‌ها و هم شفر از اواسط راه فهمیدند نمی‌‎توانند فصل بعد همکاری کنند. شفر اینقدر زرنگ بود که فهمید و پیش از همه این اتفاقات با باشگاه بن‌یاس امارات پای میز مذاکره نشست. استقلالی‌ها مطمئن بودند با این مربی ره به جایی نخواهند برد، اما مذاکره‌ای نداشتند و در حال حاضر بلاتکلیف هستند. هرچند امیرحسین فتحی می‌گوید مربی خارجی می‌آورند ولی بعضی منابع خبری از توافق این باشگاه با یک مربی ایرانی می‌گویند، کسی که نامش برای هواداران آشناست؛ امیر قلعه‌نویی. ظاهراً این یکی از موضوعات جلسه دیروز امیرحسین فتحی و فرهاد مجیدی هم بوده است. این‌گونه به گوش فرهاد رسیده که فصل بعد امیر می‌آید. اگر قلعه‌نویی بیاید، فرهاد رفتنی است. در این بین شایعاتی هم مطرح می‌شود که به نفع حضور امیر است. مثلاً بعضی‌ها خبر از مذاکرات پشت پرده کی‌روش استنلی با استقلال می‌دهند. از نظر آن‌ها این یعنی نشانه حضور امیر قلعه‌نویی. روزی هم که قرارداد کی‌روش با ذوب‌آهن تمدید نشد، بعضی‌ها گفتند او و امیر با هم به سپاهان می‌روند که این اتفاق هم افتاد! آنچه در استقلال قطعی به نظر می‌رسد، تغییر و تحولات زیاد است. فعلاً تکلیف نقل و انتقالات استقلال به هیچ عنوان مشخص نیست. درست در شرایطی که باشگاه‌ها برای نقل و انتقالات استارت زده و با بازیکنان مشغول مذاکره هستند، استقلال بلاتکلیف است، چون مربیان فعلی نمی‌دانند باید خودشان بازیکن بگیرند یا منتظر بمانند مربی بعدی مشخص شود. 

ترس استقلال از یک اتفاق

در حال حاضر بازیکنانی در استقلال هستند که قرارداد دارند ولی تکلیف‌شان مشخص نیست. فرشاد محمدی‌مهر، روح‌ا... باقری، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و میثم تیموری از جمله این بازیکنان هستند. آن‌ها با تیم قرارداد دارند ولی اگر همین حالا سراغ هر کدام بروید نمی‌دانند می‌مانند یا می‌روند؟ نمی‌دانند باشگاه آن‌ها را می‌خواهد یا نمی‌خواهد؟ بعضی از آن‌ها می‌گویند قرارداد دارند و ماندنی هستند و بعضی می‌گویند فعلاً باشگاه تکلیف‌شان را روشن نکرده است. در این بین بازیکنانی هستند که قرارداد ندارند و آن‌ها هم بلاتکلیف هستند. خسرو حیدری، مهدی رحمتی، پژمان منتظری و روزبه چشمی از جمله این بازیکنان هستند. باشگاه نمی‌داند آن‌ها را رد کند یا اجازه دهد مربی بعدی بیاید و روی نام‌شان خط قرمز بکشد. فتحی نمی‌خواهد جدایی بعضی از بازیکنان به گردن او بیفتد و به هر حال می‌خواهد همه را راضی نگه دارد. همین حالا حسینی شرط کرده که اگر بماند باید فیکس باشد و از نظر بعضی‌ها او غیر مستقیم خواسته تا رحمتی نباشد. شاید اصلاً مربی بعدی بیاید و بگوید حسینی برود تا رحمتی بماند! از سویی باشگاه به یک بن‌بست رسیده است. با توجه به قوانینی که برای بازیکنان وضع شده، دیگر باشگاه نمی‌تواند به یک بازیکن بگوید او را نمی‌خواهد. تجربه مکویان و بعد جابر انصاری این را به خوبی نشان داد. مکویان که در خانه اش نشست و از باشگاه استقلال پول گرفت. دو سالی است که قانون عوض شده است. نمونه جابر انصاری هم نشان داد باشگاه در خوشبینانه‌ترین حالت فقط نمی‌تواند از او پول رضایتنامه بگیرد. 

هواداران نباید نگران باشند؟!

باشگاه استقلال در حال حاضر دو دردسر بزرگ دارد. اول تمدید قرارداد بازیکنانی که آزاد هستند مثل علی کریمی، حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری و همین‌طور تأمین پول بازیکنانی، چون پاتوسی، ایسما و منشا. دوم اینکه شاید مربی جدید بعضی از بازیکنان فعلی را که قرارداد دارند، نخواهد. این مسائل فتحی و تیم مدیریتی استقلال را سر در گم کرده است. از سویی یکی از مسئولان استقلال می‌گوید آن‌ها اول به فکر تسویه حساب با بازیکنان هستند و سپس خرید بازیکنان جدید. در این بین استقلال بازیکنان جوان زیادی مثل سجاد آقایی، رضا کریمی، رضا آذری، مهدی نوراللهی و... را دارد. باید بلاتکلیفی نورافکن را هم به آن‌ها اضافه کرد که باشگاه باید پول رضایتنامه‌اش را به شارلوا بدهد. آیا با این شرایط استقلال همین حالا عقب نیست؟ همین امروز هم برای انتخاب مربی فصل بعد دیر است. بی‌شک اگر استقلال می‌خواهد برای قهرمانی در فصل بعد بجنگد، از این راه به بن‌بست می‌خورد. آیا هواداران نباید نگران باشند؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان