//
کدخبر: ۱۸۴۱۴۱ //

هشدارفرهاد به آبی پوشان؛اشتباه کنید باید طعم نیمکت نشینی را بچشید!

اشتباه کنید باید تاوان بدهید و طعم نیمکت نشینی را بچشید حتی اگر نامی بزرگ داشته باشید! این دومین پیام صریح رئیس جدید به ستاره های استقلال است.

هشدارفرهاد به آبی پوشان؛اشتباه کنید باید طعم نیمکت نشینی را بچشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد مجیدی در کمتر از چند روز بعد از نشستن روی نیمکت سرمربیگری استقلال دومین پیام صریح و روشن را برای ستاره های این تیم صادر کرد. اشتباه و ضعف در ترکیب اصلی تاوان سنگینی دارد آن هم خروج از تیم اصلی و نیمکت نشینی است!

شکست برابر پدیده باعث شد تا رویای قهرمانی استقلال تا حدود زیادی از بین برود، باختی که مقصران آن از دید هواداران کاملا مشخص بودند. معمولا در یکی دو فصلی که وینفرد شفر هدایت استقلال را برعهده داشت کمتر پیش می آمد مرد آلمانی با بازیکنانی که اشتباهات محرز در ترکیب داشتند به صورت جدی برخورد و بیشتر راه مصالحه را در پیش می گرفت، استراتژی که فرهاد مجیدی تمایل چندانی به اجرای آن از خود نشان نداد.

در فاصله چند جلسه تمرین بعد از بازی با پدیده سرمربی جدید و موقت استقلال در برنامه های تاکتیکی خود روزبه چشمی همین طور ایسما را کمتر به بازی گرفت تا نشان بدهد از نمایش آنها در مصاف با پدیده اصلا راضی نبوده است. روزبه در ساختار دفاعی استقلال روی گلی که برزای زد کاملا اشتباه داشت و از کورس باز ماند ضمن این که ایسما هم نتوانست در ساختار تهاجمی انتظارات را برآورده کند.

همین امر باعث شد تا برای ترکیب اصلی امروز، فرهاد کمتر روی این دو بازیکن حساب و تصمیم به نیمکت نشین کردن آنها بگیرد تا بازیکنانی به میدان بروند که انگیزه های بیشتری دارند. این دومین تصمیم مهم رئیس جدید استقلال محسوب می شود آن هم بعد از کاری که با گادوین منشا در اولین روز سرمربیگری کرد تا پیام صریحی برای بازیکنان ارسال کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان