//
کدخبر: ۱۸۳۰۳۸ //

ستاره استقلالی به بازی با پدیده می رسد؟

سرمربی استقلال برای بازی با پدیده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با یک چالش بزرگ روبرو است و آن هم این است که آیا از هافبک دفاعی خود در ترکیب اصلی استفاده کند یا نه.

ستاره استقلالی به بازی با پدیده می رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشید باقری یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان استقلال در لیگ هجدهم بوده است اما به دلیل آنچه درگیری با بازیکنان در رختکن بین دو نیمه بازی با پرسپولیس خوانده شد از حضور در تمرینات منع شد. چند روز بعد از دوری فرشید باقری از تمرینات وینفرد شفر اعلام کرد این بازیکن باید به تمرینات برگردد تا در بازی‌های حساس پیش رو به استقلال کمک کند اما مدیران باشگاه تصمیم سرمربی تیم شان را وتو کردند و این بازیکن کرمانی ۲۰ روز از تمرینات آبی‌پوشان به دور بود.

باقری دو روز قبل از بازی با الهلال مورد بخشش مدیران باشگاه قرار گرفت و به تمرینات برگشت اما چون آماده نبود شفر تصمیم گرفت در بازی با الهلال از این بازیکن استفاده نکند و حتی نام او در لیست ۱۸ نفره آبی پوشان هم قرار نداشت. فرشید باقری امروز به همراه سایر بازیکنان برای بازی با پدیده به مشهد سفر کرد اما هنوز مشخص نیست آیا این بازیکن بعد از ۲۰ روز غیبت در تمرینات به فرم ایده‌آل رسیده و می تواند در این بازی در ترکیب ثابت به میدان برود یا نه.

طبیعتاً اگر فرشید باقری برای بازی با پدیده آماده باشد به طور قطع در کنار علی کریمی در ترکیب ثابت به میدان می‌رود و در غیر این صورت این روزبه چشمی است که به پست هافبک دفاعی منتقل می شود تا در این بازی حساس برای آبی‌ها بازی کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان