//
کدخبر: ۱۸۳۰۰۵ //

روز موعود فرا رسید/مسلمان بدنبال بازپس گیری نشان مهندسی!

در میان تمام چهره های مطرح حاضر در مسابقه حساس امروز پرسپولیس و سپاهان یک نفر بیش از همه مورد توجه است و آن کسی است که پیراهن طلایی با شماره 30 را به تن می کند.

روز موعود فرا رسید/مسلمان بدنبال بازپس گیری نشان مهندسی!
به گزارش فرتاک نیوز،

این دومین بار است که مسلمان است در این فصل برای جدال با پرسپولیس به آزادی می آید. ورزشگاهی که بهترین روزهای فوتبالش را در آن سپری کرده است. مسلمان در دوره دوم حضورش در پرسپولیس دوبار قهرمان و یک بار نایب قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد. او در این سال ها همیشه یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در ارسال پاس گل بود.

 

مورد عجیب برانکو

درمورد محسن مسلمان موضوع جالب اینجا است که او همیشه طرفداران زیادی داشته است اما بهترین سال هایش را در کنار مربی گذرانده که به بازی اش اعتقادی نداشت. مسلمان از همان روزی که در لیگ هفتم در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس گل زد مورد توجه تیم ها و مربیان مختلف قرار گرفت. امیرقلعه نویی، علی دایی ، علیرضا منصوریان سه مربی مطرحی هستند که مسلمان را به عنوان یک مهره موثر به خدمت گرفته اند اما برانکو از همان روز اولی که به پرسپولیس آمد و طاهری مدیرعامل وقت مسلمان را برای این تیم جذب کرد، نشان می داد که او بازیکن مورد علاقه اش نیست. در اولین فصل ، برانکو هرگز به مسلمان اعتقاد نداشت و تنها در مواقعی که مجبور بود او را به میدان می فرستاد اما آرام گنگ بچه های شرور پرسپولیس شکل گرفت و تیم برپایه همین بازیکنان توانست نتایج خوبی بگیرد. او خودش را تبدیل به مهره اصلی تیمی کرد که خیلی ها معتقد بودند یکی از بهترین تیم های تاریخ لیگ برتر ایران است.

درواقع رابطه غیرعاشقانه برانکو و مسلمان ، با وجود تمام چالش ها برای هر دو طرف یک رابطه سودمند بود. پرسپولیس با پاس های مسلمان به گل و پیروزی می رسید و مسلمان هم مهره اصلی ویکی از محبوب ترین بازیکنان سکو بود.

 

دوستان، بازوبند و روزهای ناموفق

از همان وقتی که شماره 77 پرسپولیس را از تنش خارج کرد ، دوباره به روزهای دوری از اوج بازگشت. انگار این پیراهن شماره 77 جادویی بود که باعث شده بود او که تا پیش از این بیشتر یک هافبک گلزن و تیغ دار بود در سه فصل در آقای گلی سه مهاجم پرسپولیس نقش مستقیم ایفا کند. او  در ذوب آهن تیمی که در آن متولد شده بود در زمان مربیگری امیدنمازی روزهای خوبی را سپری نکرد اما وقتی علیرضا منصوریان به این تیم آمد همه منتظر بازگشت مسلمان بودند. همان مربی که مسلمان گفته بود حاضر است با هزارتومان برای تیمش بازی کند و خاطرات خوبی از دوران حضورش در تیم امید کنار او داشت.

منصوریان در همان اولین هفته های حضورش در اصفهان، با ذوب آهن به ورزشگاه آزادی آمد تا از رکورد نباختنش برابر پرسپولیس دفاع کند. او بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را به بازوی مسلمان بست اما آن اتفاقی که باید در زمین نیفتاد. ذوب آهن باخت ، رکورد منصوریان از دست رفت و مسلمان هم دیگر در این تیم نماند. او در روزی که برای دیدار با هواداران قدیمی اش به آزادی آمده بود نمایش خوبی نداشت و شاید به همین خاطر به سپاهان رفت. تیمی که با آن بتواند مقابل برانکو و پرسپولیسی ها بهترین بازی اش را انجام بدهد.

 

بازگشت به آزادی

محسن مسلمان امروز با سپاهان به آزادی می آید و امیرقلعه نویی مربی هست که در شرایط لازم بهترین استفاده را از مهره هایش بکند. این بازی مهم و یکی از فینال های اصلی لیگ امسال  می تواند تولدی دوباره برای بازیکنی باشد که از روزهای موفقیت آمیزش فاصله گرفته است. دربی امروز می تواند جبران صحنه های تلخ بازی رفت ذوب و پرسپولیس و در آزادی باشد و شاید تابلوی آن مسابقه لحظه ای بود که مسلمان توپی ساده ای را که می توانست به راحتی بگیرد نگرفت ، رها کرد یا نتوانست! در آن صحنه انگار زمان طرز عجیبی برای او ایستاد.

 

مسلمان امروز می تواند ثابت کند که افتخاراتش به خاطر پیراهن جادویی 77 پرسپولیس نیست. راهش درخشش با پیراهن شماره 30 طلایی است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان