//
کدخبر: ۱۶۲۳۳۵ //

ریسک بزرگ قلعه نویی با خرید ستاره پرسپولیسی

پیوستن محسن مسلمان به سپاهان را می توان یکی از مهمترین انتقالات نیم فصل به حساب آورد.

ریسک بزرگ قلعه نویی با خرید ستاره پرسپولیسی
به گزارش فرتاک نیوز،

تابستان گذشته مسلمان بعد از حاشیه های حضور در پرسپولیس بعد از بالا بردن جام قهرمانی لیگ از این تیم جدا شد تا راهی تیم سابقش یعنی ذوب آهن شود. با این وجود، در ذوب آهن هم حاشیه های مهندس سابق پرسپولیسی ها ادامه داشت و او از ذوب آهن هم کنار گذاشته شد تا حالا راهی سپاهان و شاگردان امیر قلعه نویی شود.

سپاهان در شرایطی نیم فصل را به پایان برده که در در صدر جدول قرار دارد و رویای قهرمانی دوباره در لیگ را در سرمی پروارند. زردپوشان در نیم فصل اول تیم خوبی بودند و حالا با چند خرید جدید به نظر می رسد که در نیم فصل دوم آماده تر هم می شوند.

علاوه بر سه بازیکن دیگری که سپاهان تا اینجا در نقل و انتقالات زمستانی جذب کرده، بدون شک مهمترین خرید این باشگاه در نیم فصل محسن مسلمان است. مسلمان با تجربه سالها حضور در لیگ در پرسپولیس نشان داد که می تواند یک هافبک توانمند باشد و به کار تیم بیاید. بدون شک اگر مشکلات حاشیه ای این بازیکن و برانکو نبود هیچگاه باشگاه پرسپولیس اجازه جدایی به او را نمی داد.

با این وجود، همین مشکلات حاشیه ای مسلمان را به یک شمشیر دو لبه برای هر تیمی تبدیل می کند و حالا معلوم نیست که در سپاهان قرار است چه سرنوشت در انتظار این بازیکن باشد. اگر مسلمان آن هافبک بازیساز آماده و بدون حاشیه نشان دهد قطعا در مسیر قهرمانی می تواند به کمک تیم قلعه نویی بیاید اما بروز حاشیه های احتمالی مسلمان می تواند باعث متشنج شدن جو سپاهان شده و نه تنها این تیم از صدر جدول به زیر بکشد بلکه حتی را از کورس قهرمانی هم دور کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان