//
کدخبر: ۱۸۲۲۷۶ //

سولسشر به سرنوشت مورینیو دچار می شود؟

بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل اورتون، درگیری بین بازیکنان عصبانی منچستریونایتد در رختکن این تیم، شیاطین سرخ را با خطر فروپاشی شیرازه‌ این تیم تهدید کرده است.

سولسشر به سرنوشت مورینیو دچار می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در جدیدترین شماره خود می‌گوید بعد از شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد مقابل اورتون، بازیکنان یونایتد بعد از بازی در رختکن تیم با هم درگیر شده‌اند. بعد از بازی اوله گنار سولسشر، تیم خود را برای چیزی حدود نیم ساعت در رختکن نگه می‌دارد و بعد از آن رختکن را ترک کرده و به خاطر عملکرد تیمش از هواداران عذرخواهی می‌کند.

بعد از آن است که بازیکنان یونایتد شروع به متهم کردن یکدیگر می‌کنند و بحث داغی بین آنها درمی‌گیرد. بعد از بالا رفتن تن صداها حتی در راهروهای ورزشگاه گودیسون پارک، صدای داد و فریاد بازیکنان عصبانی منچستریونایتد شنیده می‌شده.

پل پوگبا دوشنبه شب به اسکای گفته بود:" ما در رختکن صحبت نکردیم تا سرمربی و کادر فنی صحبت کنند و آنها هر چه گفتند حق داشتند. ما در این بازی به خودمان، باشگاه و هواداران احترام نگذاشتیم. ما امروز نتوانستیم باعث شادی هواداران‌مان شویم و به همین خاطر است که از دست خودمان عصبانی هستیم. ما می‌خواهیم بهتر شویم و باید بهتر بشویم. باید نسبت به این باخت بد واکنش نشان داده شود".

جو منفی در روز دوشنبه هم در مرکز تمرینی یونایتد ادامه داشت. اعضای تیم بار دیگر تشکیل جلسه داده و در این جلسه یک‌ساعته، بازی را به صورت ویدیویی مورد تحلیل و آنالیز قرار دادند. دیلی‌میل می‌گوید سولسشر و کادر فنی‌اش بعد از دیدن آنالیز ویدیویی آنقدر از عملکرد بازیکنان یونایتد در میدان عصبانی می‌شوند که حتی سرپرست یونایتد، بازیکنان را مورد فحاشی قرار می‌دهد.

بعد از این تمرین، سولسشر و دستیارش مایک فلان جلسه‌ای دو نفره برگزار می‌کنند تا درباره تغییراتی که در فصل تابستان باید در تیم انجام شود تبادل نظر کنند. آن هم در حالی که شش شکست در هشت بازی اخیر، جو خوش‌بینی را به کل از باشگاه منچستریونایتد دور کرده است.

دیلی‌میل می‌گوید وضعیت فعلی باشگاه از ماه‌های سپتامبر و اکتبر، زمانی که ژوزه مورینیو بدترین روزهایش در منچستر را سپری می‌کرد، تفاوت چندانی ندارد. کادر فنی از این نگرانند که این شرایط به کار سولسشر هم خاتمه دهد و معتقدند با وجود محبوبیت او نزد هواداران، اگر تغییر و تحولات اساسی در تیم صورت نگیرد، ممکن است سولسشر هم به سرنوشت مورینیو دچار شود.

سولسشر پیش از دیدار با اورتون بازیکنانش را جمع کرده و با آنها درباره این صحبت کرده بود که برای رسیدن به سطح باشگاه بزرگی مثل بارسلونا به چه عوامل و چه پیش‌زمینه‌هایی نیاز دارند اما پاسخ یونایتد به سولسشر، یکی از بدترین بازی‌های چند فصل اخیر منچستریونایتد در مقابل اورتون بود. بازی‌ای که حتی بازیکنان اورتون را شوکه و شگفت‌زده کرده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان