تاریخ انتشار: 1398/01/28 06:09
کد خبر: 103139

سولسشر: بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما نیاز به بازسازی داریم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از حذف از لیگ قهرمانان با شکست 4-0 مقابل بارسلونا در مجموع دو دیدار، تایید کرد که تیمش نیاز به بازسازی دارد.
 سولسشر: بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما نیاز به بازسازی داریم

 شیاطین سرخ که در دیدار رفت در الدترافورد با یک گل مغلوب بارسلونا شده بودند، در دیدار امشب هم حرف چندانی برای گفتن نداشتند و با دریافت سه گل، دو گل از مسی و یک گل از کوتینیو، شکست سنگینی را متحمل شدند.

به این ترتیب، انتظار هواداران این تیم برای رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ، 8 ساله شد و سولسشر تایید کرد که تیمش برای رسیدن به آن سطح، کار زیادی دارد.

او به خبرنگاران گفت:"  می دانیم که کار زیادی پیش رو داریم. من این را بارها گفته ام که همه چیز یک شبه تغییر نمی کند و در چند سال آینده باید فوق العاده باشیم تا به سطح بارسلونا برسیم. ما باید کار را انجام بدهیم و با بازیکنان هم در این مورد صحبت می کنیم.

ما باید هر روز، جوی درجه یک و نگرشی در کلاس جهانی ایجاد کنیم. ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم اما همانطور که گفته ام، نیاز به بازسازی داریم. این از مربیان و بازیکنان آغاز می شود و البته در تابستان یکی دو خرید خواهیم داشت."

گل دوم بارسا روی اشتباه داوید دخیا به ثمر رسید و سولسشر در مورد آن گفت:" این بدشانسی دروازه بان هاست که وقتی اشتباه می کنند، برجسته می شود و در یادها می ماند.

او چند سیو فوق العاده داشت و تاثیرگذاری او در تیم خوب است اما گاهی اوقات در فوتبال چنین اتفاقاتی نیز رخ می دهد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oldad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوچتینو: سولسشر لیاقت سرمربیگری یونایتد را دارد