تاریخ انتشار: 1398/01/07 09:32
اتوبوس پارک می‌کنند!
کد خبر: 105462

انتقاد فن‌خال به سولسشر و مورینیو و منچستریونایتد

لوئیس‌ فن‌خال، ضمن متهم کردن اوله‌گنار سولسشر و ژوزه مورینیو به استفاده از روش پارک کردن اتوبوس، باشگاه منچستریونایتد را متهم کرد که یک باشگاه تجاری است و نه باشگاه فوتبال.
انتقاد فن‌خال به سولسشر و مورینیو و منچستریونایتد

لوئیس فن‌خال در مصاحبه‌ای اختصاصی با بی‌بی‌سی، اتهامات تندی را متوجه باشگاه منچستریونایتد کرد و مدعی شد این باشگاه بیشتر یک باشگاه تجاری است تا یک باشگاه فوتبال. او همچنین از بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد در گذشته اظهار پشیمانی کرد و گفت بعدها به خود می‌گفته که ای کاش به جای یونایتد، سکان هدایت تاتنهام را به عهده می‌گرفته. فن‌خال همچنین با انتقاد از سبک مربی‌گری اوله گنار سولسشر، او را متهم کرد که مثل ژوزه مورینیو، ولی با شیوه‌ای کمی متفاوت، همچنان به دفاع اتوبوسی و پارک کردن اتوبوس در مقابل دروازه تیمش استفاده می‌کند.

 

 

با اینحال، اد وودوارد، نایب‌رئیس منچستریونایتد هدف اصلی انتقادهای فن‌خال بود. او وودوارد را متهم کرد که در دوران سرمربی‌گری‌اش در یونایتد، با در آب‌نمک خواباندن مورینیو، اقتدار او را در باشگاه زیر سوال برده است. فن‌خال در خلال مصاحبه‌اش گفت:" وودوارد شش ماه تمام در همه کارهای من دخالت می‌کرد و اعصابم را به هم ریخته بود". فن‌خال گفت برای مدیران یونایتد و به خصوص وودوارد، موفقیت مالی باشگاه مهمتر از موفقیت‌های تیم در زمین است و سر الکس فرگوسن در این مورد با هم‌عقیده است.

 

 

فن‌خال در این مصاحبه گفت:" متاسفانه ما درباره یک باشگاه تجاری صحبت می‌کنیم نه یک باشگاه فوتبال. من با فرگوسن هم درباره این شرایط به خصوص در سالهای آخر مربی‌گری‌اش صحبت کرده‌ایم و او هم با من درباره وجود این مشکلات موافق است".

 

فن‌خال در ادامه گفت:" در حال حاضر در باشگاه منسچستریونایتد بخش استعدادیابی زیر نظر کسی اداره می‌شود که دست راست وودوارد است. این البته ساختار بدی نیست ولی دست‌راست وودوارد باید مدیر فنی‌ای باشد که از فوتبال سر در بیاورد نه کسی که فقط بلد است چک بکشد. علت مشکلات  بزرگ یونایتد در بازار نقل و انتقالات همین است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlyrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو سرمربی کدام باشگاه بزرگ خواهد شد؟

نظر پل پوگبا در مورد تاکتیک مورینیو در بازی
بازی کردن با تاکتیک مورینیو سخت بود