//
کدخبر: ۱۸۰۵۴۷ //
پیش بازی بارسلونا-منچستریونایتد؛

ته خط منچستر یونایتد/ آیا بارسلونا کامبک می خورد؟

بارسلونا و منچستر یونایتد در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

ته خط منچستر یونایتد/ آیا بارسلونا کامبک می خورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد روز سه شنبه 27 فروردین 97 از ساعت 23:30 به وقت ایران در استادیوم نیوکمپ به نبرد خواهند پرداخت.

بارسلونایی ها در دیدار رفت در خانه قرمزها توانستند با یک گل به پیروزی برسند امید زیادی دارند که بتوانند به مرحله نیمه نهایی برسند شاگردان ارنستو والورده با موفقیتی که در بازی رفت کسب کردند و گلی که در خانه حریف زدند آن ها را امیدوار کرده که بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند و منچستریونایتد متحول شده اوله گونا سولسشایر را شکست دهند. اما آن ها خوب می دانند که شیاطین سرخ تیمی را در مرحله قبل شکست دادند که سخت به دنبال قهرمانی بود منچستری ها که پاری سن ژرمن را در پاریس با یک کامبک فوق العاده شکست دادند اعتماد به نفس خوبی گرفتند که همین بلا را سر آبی و اناری ها در اسپانیا بیاورند و به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا برسند. خواهیم دید که کدام یک از دو تیم موفق خواهند بود.

دیدار رفت دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد در هفته قبل روز چهارشنبه 21 فروردین 98 به میزبانی قرمزها در اولدترافرد برگزار شده بود که بارسایی ها توانستد با تک گلی که لوک شاو مدافع رقیب وارد دروازه خودشان کرد به برتری برسند و انگلیس را با موفقیت ترک کنند.

آمار و ارقام:

بارسلونا در 9 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.

نویسنده: محمدتقی یاهو

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان