//
کدخبر: ۱۷۹۰۴۰ //
پیش بازی منچستریونایتد-بارسلونا؛

قرمزهای منچستر در بهترین فرم ممکن/بارسلونا در خانه شیاطین

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های منچستریونایتد و بارسلونا دیدار رفتشان از این مرحله را برگزار خواهند کرد.

قرمزهای منچستر در بهترین فرم ممکن/بارسلونا در خانه شیاطین
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم منچستریونایتد و بارسلونا از چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار رفت روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم اولدترافرد به نبرد خواهند پرداخت.

منچستریونایتد به اوج رسیده برای رسیدن به نیمه نهایی باید تیم خوب بارسلونا را از پیش رو بردارد برای رسیدن به این هدف باید تلاش دو چندانی داشته باشند چرا که کاتالان ها چند فصل است در لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی را کسب نکرده اند و سخت به دنبال رسیدن به این جام هستند و به هیچ‌ حریفی به راحتی بازی را واگذار نخواهد کرد.

شاگردان اوله گونار سولسشایر در شرایطی به مصاف بارسلونا خواهند رفت که میزبان این مسابقه هستند که از حمایت هواداران خود بهره می برند و امیدوار هستند حریف را شکست دهند.در طرف مقابل آبی اناری ها هم شرایط خوبی دارند ارنستو والورده در اندیشه فتح لیگ قهرمانان این فصل هست تا به ناکامی های سه فصل اخیرشان در این تورنمنت پایان دهند.

خواهیم دید که بازی دو تیم چه نتیجه ای در پایان مسابقه رقم خواهد خورد.

شیاطین سرخ منچستر مرحله یک هشتم پاری سن ژرمن فرانسه را شکست داده بود نتیجه مجموع این دیدار ۳بر۳ مساوی شده بود اما به دلیل گل بیشتر زده در خانه حریف این منچستریونایتد بود توانست به این مرحله برسد

در دیدار رفت پاری سن ژرمن ۲برصفر منچستر را شکست داده بود پرسنل کیمپمبه و کیلین ام باپه در این بازی گل زده بودند.اما در دیدار برگشت همه چی تغییر کرد این قرمزها شهر منچستر بودند با برد ۳بر۱ توانستد پاریسی ها را ببرند و به مرحله یک چهارم برسند در این دیدار روملو لوکاکو دو گل و مارکوس رشفور گل سوم را برای منچستر و تک گل پاری سن ژرمن را خوان برنات زده بود.

بارسلونا هم در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵بر۱ لیون فرانسه را شکست داده بود بازی رفت این دو‌ تیم صفر بر صفر مساوی شده بود و در دیدار برگشت یاران مسی توانستند ۵بر۱ بازی را ببرند و به یک چهارم برسند. در این مسابقه مسی دو بار،فیلیپه کوتینیو،جرارد پیکه و عثمان دمبله برای آبی و اناری گل زده بودند و لوکاس توزا گل لیون را زده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان