//
کدخبر: ۱۷۹۷۹۴ //

تشبیهی جالب از برخورد کریس اسمالینگ و مسی

ارنستو والورده بعد از اعلام اینکه در بازی امروز مقابل اوئسکا به مسی استراحت خواهد داد با اشاره به مصدومیت او در دیدار مقابل منچستریونایتد گفت کریس اسمالینگ مثل یک قطار به مسی برخورد کرد.

 تشبیهی جالب از برخورد کریس اسمالینگ و مسی
به گزارش فرتاک نیوز،

حضور لیونل مسی در دیدار امروز بارسلونا مقابل اوئسکا و سپس بازی روز سه‌شنبه مقابل منچستریونایتد یکی از سوالهایی بود که در یکی دو روز اخیر ذهن بسیاری از هواداران بارسلونا را به خود مشغول کرده بود. چرا که در دیدار رفت دو تیم منچستریونایتد و بارسلونا، برخورد شدید کریس اسمالینگ از یونایتد با مسی به خونریزی بینی او منجر شده بود و باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود نتیجه نهایی وضعیت مسی را بعد از انجام معاینات کامل پزشکی اعلام خواهد کرد.

اما ارنستو والورده دیروز خیال همه هواداران بارسا را راحت کرد و گفت مسی برای بازی روز سه‌شنبه مقابل منچستریونایتد مشکلی ندارد ولی او ترجیح می‌دهد در بازی امروز مقابل اوئسکا به مسی استراحت بدهد.

اما والورده در اشاره به برخورد کریس اسمالینگ و مسی در بازی سه‌شنبه گذشته دو تیم در اولدترافورد از اصطلاح جالبی استفاده کرد و گفت اسمالینگ مثل یک قطار از راه رسیده و به مسی کوبیده است.

والورده رد این باره گفت:" ضربه‌ای که بازیکن یونایتد در آن صحنه به مسی وارد کرد آنقدر شدید بود که مثل این می‌ماند که یک قطار از روی مسی رد شده باشد".

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان