//
کدخبر: ۱۷۹۳۱۹ //

آژاکس ۱_۱ یوونتوس؛ نتیجه‌ای امیدوارکننده برای بیانکونری

تکلیف تیم صعود کننده در ورزشگاه آلیانز تورین مشخص خواهد شد.

آژاکس 1_1 یوونتوس؛ نتیجه‌ای امیدوارکننده برای بیانکونری
به گزارش فرتاک نیوز،

در دومین شب از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 دو تیم آژاکس و یوونتوس در ورزشگاه آمستردام آرنا رو در روی هم قرار گرفتند.

ترکیب آژاکس : اونانا، ولتمن، ده لیخت، بلیند، تالیافیکو، فن ده بیک، فرنکی دی یونگ، شون، زیاش، تادیچ، نرس

ترکیب یوونتوس : شزنی، کانسلو، بونوچی، روگانی، ساندرو، بنتانکور، پیانیچ، ماتویدی، برناردسکی، رونالدو، مانژوکیچ

بازیکنان آژاکس با استفاده از امتیاز میزبانی بازی را بهتر آغاز کردند و با کارهای ترکیبی خود حسابی مدافعان یوونتوس را به دردسر انداختند و حتی از روی ضربات سنگین حکیم زیاش این فرصت را داشتند که له گل برسند.

هرچه از زمان بازی گذشت بیانکونری‌ها کم‌کم سوار بازی شدند و فوتبال همیشگی خود را به نمایش گذاشتند. تلاش شاگردان آلگری برای رسیدن به گل در 45 دقیقه بازی جواب داد و کریستیانو رونالدو با ضربه سری فوق‌العاده گل اول بازی را به ثمر رساند. نیمه نخست در نهایت با نتیجه 1_0 به نفع یوونتوس به پایان رسید.

بازیکنان میزبان برای جبران گل خورده از همان دقایق ابتدای نیمه دوم بازی را تهاجمی آغاز کردند و خیلی زود نیز به خواسته خود رسیدند، نرس در دقیقه 46 بازی با شوتی زیبا گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان آژاکس برای رسیدن به گل برتری تلاش فراوانی کردند اما دفاع مستحکم یوونتوس  سد بزرگی رو به روی مهاجمان جوان این تیم هلندی بود. آلگری در ادامه با به بازی آوردن داگلاس کاستا و پائولو دیبالا فشار بازیکنان تیم میزبان را کاهش داد و حتی در یکی دو فرصت این دو بازیکن تازه وارد تا آستانه بازکردن دروازه اونانا هم پیش رفتند، بهترین موقعیت یوونتوس در نیمه دوم شوت سرکش داگلاس کاستا بود که به تیر دروازه برخورد کرد.

این دیدار در نهایت با تساوی 1_1 به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده در ورزشگاه آلیانز تورین مشخص شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان