//
کدخبر: ۱۷۹۰۴۲ //
پیش بازی آژاکس-یوونتوس؛

نبرد حساس شگفتی سازان هلند با یک مدعی دیگر به نام یوونتوس

دو تیم آژاکس و یوونتوس یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد.

نبرد حساس شگفتی سازان هلند با یک مدعی دیگر به نام یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸ تیم های آژاکس و یوونتوس از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در استادیوم آمستردام آرنا به مصاف هم می روند تا بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برای رسیدن به نیمه نهایی آغاز کنند.

آژاکس هلند که توانسته بود در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مدافع عنوان قهرمانی یعنی رئال مادرید اسپانیا را شکست بدهد باز هم به تیم سر سختی به نام یوونتوس برخورد کرده است تا مرحله یک چهارم هم مثل مرحله قبلی راحت نباشد.پس از شگفتی و کامبکی که در مقابل کهکشانی ها تجربه کردند امید زیادی دارند که بتوانند سیاه و سفیدها را هم شکست دهند و به نیمه نهایی برسند.شاگردان اریک تن هاگ حالا دیگر از هیچ نام بزرگی نمی ترسند و با تمام قدرت به مصاف نماینده ایتالیا خواهد رفت اما باید بدانند که یوونتوسی ها هم با داشتن فوق ستاره خود کریستیانو رونالدو به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنند و این کار را برای فرزندان خدایان(آژاکس) سخت می کند.شاگردان ماسیمیلیانو آلگری نباید قرمز و سفید های شهر آمستردام را دست کم بگیرند چون شاید باعث شود مثل رئالی ها ناکام بمانند. دو تیم انگیزه هایی زیادی دارند اما در پایان بازی رفت خواهیم دید که کدام یک به نیمه نهایی نزدیکتر خواهد شد.

آژاکس در مرحله یک هشتم نهایی رئال مادرید را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵بر۳ شکست داد و به این مرحله رسیده است هلندی ها بازی رفت را در خانه ۲بر۱ به رئالی ها باخته بودند در این دیدار کریم بنزما و مارکو آسنسیو برای سفید های مادرید گل زده بودند و تک گل آمستردامی ها را حکیم زیاش زده بود ولی در دیدار برگشت بازی به کل تغییر کرد و این آژاکس بود ۴بر۱ اسپانیایی ها را بردند در این بازی حکیم زیاش،دیوید نرس،دوشان تادیچ و لاس شونه برای سفید و قرمزهای هلند گلزنی کردند و تک گل رئال را مارکو آسنسیو زده بود.

یوونتوس هم در مرحله یک چهارم از دیگر تیم شهر مادرید یعنی اتلتیکو را در مجموع دو دیدار ۳بر۲ برده بود در بازی رفت بانوی پیر با نتیجه ۲بر صفر از اتلتی ها شکست خورده بود خیمنز و گودین گل های این مسابقه را زده بودند. اما دیدار برگشت سیاه و سفیدها در خانه کامبک زدن و با هتریک رونالدو اتلیکو‌ مادرید را حذف کردن تا در این مرحله و بازی امشب حضور داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان