//
کدخبر: ۱۷۵۳۲۱ //

مدیربرنامه‌های اشکرینیار: رئال مادرید میلان را می‌خواهد

مدیربرنامه‌‌های مدافع میانی اسلوونیایی تیم اینتر مدعی شد که رئال مادرید نام این بازیکن را در فهرست مهره‌های موردنظرش برای فصل آینده قرار داده است.

مدیربرنامه‌های اشکرینیار: رئال مادرید میلان را می‌خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

میتات هالیس، مدیر برنامه‌های میلان اشکرینیار مدعی شد که باشگاه رئال مادرید قصد دارد این بازیکن 24 ساله را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی پایان فصل به خدمت بگیرد، اما علاوه بر کهکشانی‌ها باشگاه بارسلونا هم به خرید او تمایل نشان داده است.

هالیس یکی از شرکای تجاری آژانس نقل‌وانتقال بازیکنان «استار اند فرندز» است که امور حقوقی مربوط به میلان اشکرینیار را برعهده داد. او در گفت‌و‌گو با نشریه آس مدعی شد که چندین باشگاه بزرگ نسبت به خرید اشکرینیار ابراز تمایل کرده‌اند.

وی اظهار داشت: رئال مادرید قصد دارد میلان را به خدمت بگیرد، همین‌طور بارسلونا. هر تیمی که بتواند اینتر را به فروش او متقاعد کند، تابستان امسال می‌تواند میلان را بخرد. اشکرینیار یک بازیکن حرفه‌ای است. اگر رئال مادرید او را می‌خواهد می‌تواند دست به کار شود، هرچند مدیران برنامه دیگری هستند که بازیکنان را هر جایی که خودشان دوست داشته باشند، می‌برند.

به دنبال انتشار گزارشی در نشریه اکیپ، تردیدهایی در مورد ماندن رافائل واران، مدافع میانی فرانسوی رئال مادرید در این تیم به وجود آمده است و از این رو تلاش رئال مادرید برای خرید مدافعان میانی جدید از جمله اشکرینیار درو از ذهن نیست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان