//
کدخبر: ۱۳۱۳۰۰ //
علی دایی:

عادت به بازی در چمن مصنوعی نداریم/یارگیری درستی نکردیم

سرمربی تیم سایپا تهران بعد از تساوی یک بر یک برابر نساجی مازندران گفت: ما نمی توانیم در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم و عادت نداریم.

عادت به بازی در چمن مصنوعی نداریم/یارگیری درستی نکردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دایی پس از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در قائمشهر با بیان اینکه فکر کنم نیمه اول چنگی به دل نزد گفت: هر دو تیم محتاط بودند و نتوانستند موقعیتی ایجاد کنند ولی نیمه دوم را خوب آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم یک گل زدیم و پس از آن نساجی پاس بلند را انتخاب کرد ولی بهترین سرزن خط دفاعی ما حاج محمدی در زمین نبود، گل خوردیم.

وی عنوان کرد: بعد از گل نساجی بازی را در دست گرفتیم و متاسفانه نتوانستیم تبدیل به گل کنیم ولی می توانستیم برنده بازی باشیم.

دایی با بیان اینکه ما نمی توانیم در چمن مصنوعی بازی کنیم و عادت نداریم از وضعیت زمین بازی انتقاد کرد.

سرمربی تیم سایپا تهران با اظهار اینکه در ورزشگاه وطنی که این همه هوادار نساجی را حمایت می کند بازی سختی است و ما حسرت چنین هوادارانی را می خوریم گفت: ما نمی توانیم در چمن مصنوعی بازی کنیم و عادت نداریم.

وی با اشاره به دو تعویض اجباری تیمش گفت: ما اگر برنده بازی می شدیم عادلانه تر بود و این بازی دیداری بود که پنجاه پنجاه ها به سود نساجی گرفته می شود و به عنوان نمونه امید سینگ شایسته دریافت کارت بود.

علی دایی ادامه داد: پایان بازی وقتی کمک داور را هل داد باید اخراج می شود و همچنین ببنید حامد لک چند دقیقه توپ را در اختیار داشت.

وی با بیان اینکه حسرت هواداران نساجی را می خوریم تصریح کرد: ما همه جا غریبه هسیتم و به زور تبلیغات ۳۰۰ هوادار هم نداریم اما سایپا تیمی است که در بالای جدول قرار دارد و ما برای کسب پیروزی به زمین آمده بودیم.

دایی افزود: تیم نساجی وقتی رو به توپ های بلند آورد ما مجبور به عقب نشینی شدیم و تنها چیزی که می توانست برای ما شکل ساز شود ضربات ایستگاهی بود و علاوه بر این یارگیری درستی انجام ندادیم و گل خوردیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۳۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان