//
کدخبر: ۴۵۳۴۷۵ //

طراحی سایت شرکتی چیست و چه ضرورتی دارد؟

طراحی سایت شرکتی چیست و چه ضرورتی دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

طراحی سایت شرکتی از جمله موضوعات مهمی است که در این مقاله قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. 

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی معرفی کننده برند و سازمان مورد نظر باشد. در واقع با ساخت سایت شرکتی می توان ارتباط بالقوه با مشتریان را به ارتباط بالفعل تبدیل نمود. امروزه برای صاحبان کسب و کارها بسیار اهمیت دارد تا با ایجاد یک سایت شرکتی باعث افزایش اعتماد مشتریان به برند و ایجاد وفاداری در آنها شوند. در دنیای امروز ضرورت زیادی جهت طراحی سایت مخصوص یک کسب و کار با طراحی به روز و بهینه وجود دارد. متخصصان و برنامه نویسان مجربی در این زمینه هستند که می توانند به شما جهت توسعه و گسترش کسب و کارتان کمک نمایند. 

طراحی سایت شرکتی

ضرورت طراحی سایت شرکتی

شاید بسیاری از عزیزان در رابطه با هدف طراحی سایت شرکتی ابهام داشته باشند. متاسفانه بسیاری از افراد طراحی یک وب سایت شرکتی را با یک وب سایت تبلیغاتی یکی می دانند. هدف از ایجاد یک سایت شرکتی این است که مشتریان به جای تمرکز بر محصولات و خدمات با فرایند کل کسب و کار مورد نظر آشنا شوند. یک وب سایت شرکتی به جای تمرکز بر تبلیغ محصولات یا خدمات خود درصدد آگاه سازی مشتریان در رابطه با اخبار، کارکنان و مسئولیت اجتماعی شرکت نیز می باشد. با طراحی یک سایت شرکتی می توان به تمام این اهداف دست یافت. از طرفی، مخاطبان بدین طریق می توانند در رابطه با برند کسب و کار مورد نظر، خدمات و محصولات آن اطلاعات جامعی کسب نمایند.

قابلیت استفاده از امکانات سایت شرکتی

با طراحی سایت شرکتی می توان از بی نهایت امکانات جهت ارائه خدمات به مشتریان بهره برد. هزینه طراحی سایت باید صرف موارد مختلفی شود تا بتواند خدمات خوبی را جهت ارائه محصولات یا خدمات به مشتریان معرفی نماید. از جمله مهمترین قابلیت های استفاده از امکانات سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امکانات سایت شرکتی

  • معرفی خدمات شرکت

  • نمایش تاریخچه شرکت

  • درج مقررات شرکت

  • گالری تصاویر

  • معرفی اعضای شرکت

  • تیکتینگ و پشتیبانی

  • بینهایت دسته بندی

  • فرم استخدام و رزومه

  • طراحی سئو محور

  • قابلیت نمایش به چند زبان

  • و...

طراحی سایت شرکتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فاکتورهای متعددی وجود دارند که با در نظر گرفتن آنها می توان جهت طراحی سایت شرکتی موفقیت آمیز اقدام نمود. امکانات بیشتر سایت شرکتی شما، نشان دهنده معرفی باکیفیت بیزینس و کسب و کارتان می باشد. با طراحی وب سایت شرکتی موفقیت آمیز می توان درصد بالایی از مخاطبان را جذب نمود. طراحی سایت در واقع بستری جهت معرفی خدمات کسب و کار و گسترش بیزینس در دنیای دیجیتال می باشد. پس سرمایه گذاری در این مسیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از جمله مهمترین ویژگی های طراحی وب سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طراحی سایت شرکتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • سایت از طراحی جذاب و بسیار کاربردی به منظور جذب مشتریان جدید برخوردار باشد.

  • سرعت لود صفحات به منظور جلوگیری از ترک صفحات بالا باشد.

  • طراحی سایت های شرکتی باید به صورت ریسپانسیو و واکنش گرا باشند.

  • قابلیت به اشتراک گذاری محتوا در سایر صفحات مجازی وجود داشته باشد.

  • سایت از امنیت بالایی جهت جلوگیری از هک شدن آن برخوردار باشد.

  • مدیریت سایت به راحتی باشد.

مراحل طراحی وب سایت های شرکتی

همانطور که میدانید برخورداری از یک وب سایت غیرکارآمد می تواند تاثیر بسیار منفی در تعداد بازدیدکنندگان و همچنین معرفی برند به مخاطبان داشته باشد. به این خاطر نیاز است که از کمک برنامه نویسان ماهر و متخصص در حوزه مورد نظر استفاده نمود تا بتوان یک سایت کاربردی جهت رقابت با سایر سایت های رقیب ایجاد کرد. از جمله مهمترین نکته ای که یک برنامه نویس ماهر باید در این رابطه بداند، این است که جذابیت بصری جهت بازدید از سایت را به نحو بسیار موثری افزایش دهد. به هنگام طراحی وب سایت نیاز است که یک سری نکات مهم را مدنظر قرار داد. از جمله این موارد عبارتند از:

شناسایی مخاطب هدف

مرحله اول جهت طراحی سایت شرکتی این است که مشتریان خود را با برنامه ریزی خاص، شناسایی کنید. در این مرحله بهتر است یک سوال مهم را مطرح و سپس به آن پاسخ دهید. نیاز مشتریان جهت بازدید از یک سایت چه چیزی می تواند باشد؟ با پاسخگویی به این سوال می توانید مشتریان بالقوه و بالفعل را شناسایی و از اطلاعات مورد نیاز جهت پیشبرد اهداف خود استفاده نمایید.

شناسایی نیاز مخاطب هدف

جهت طراحی موفقیت آمیز سایت شرکتی باید نیاز مشتریان هدف را به خوبی شناسایی نمایید. بدین طریق شما می توانید از تمایلات، انگیزه و تصمیم گیری آنها جهت خرید یک محصول یا خدمت از سایت مورد نظر اطلاعات جامعی کسب نمایید. با تکیه بر این اطلاعات خواهید توانست که سایتی را طراحی کنید که با نیازهای فردی و انگیزه مشتریان کاملا سازگار باشد.

انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی سایت

ارزش شرکت شما زمانی افزایش می یابد که از زبان مناسب در طراحی سایت شرکتی استفاده کرده باشید. در این رابطه بهتر است که از همان ابتدای کار بهترین زبان برنامه نویسی جهت طراحی را مدنظر قرار دهید. حتما برای این کار باید از کمک و مشاوره بهترین برنامه نویس طراحی سایت استفاده نمود.

پیشنهاد یک طرح کلی برای سایت

نقشه طراحی سایت شرکتی به شما کمک می کند تا در طول فرایند با استفاده از چه ترفندهایی باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان و بهبود سئو سایت خود شوید. با برنامه ریزی در این رابطه می توان امکانات متعددی را برای سایت جهت مشخص شدن تمام مسیرها به منظور خرید مشتری طراحی نمود. در واقع نقشه طراحی سایت می تواند امکانات لازم جهت سودآوری و افزایش ارتباط با مشتریان را به همراه داشته باشد.

بهینه کردن سایت جهت استفاده در سایر دستگاه ها

طراحی سایت شرکتی باید به نحوی انجام شود که از قابلیت سازگاری با دستگاه های هوشمند از جمله تلفن همراه و تبلت برخوردار باشد. طراحی سایت باید بهینه باشد تا بتوان در رفتار خریداران تغییرات قابل توجهی را مشاهده نمود. توجه به این نکته مهم می تواند در طراحی موفقیت آمیز سایت های شرکتی نقش مهمی را ایفا نماید.

کلام آخر

در دنیای دیجیتالی امروز برای اینکه کسب و کار خود را به مشتریان و مخاطبان جدید معرفی نمایید، نیازمند طراحی سایت شرکتی هستید. با طراحی سایت می توانید کسب و کار خود را به مخاطبان خود معرفی و آنها را مشتاق کنید تا خدمت یا محصول مورد نظر را از شما خریداری نمایند. نایس کدرز ، یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت تخصصی، اپلیکیشن و سئو می باشد. مجموعه نایس کدرز با برخورداری از تیم حرفه ای خود، بیش از 1000 پروژه انجام شده موفق در کارنامه خود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان