//
کدخبر: ۲۷۳۰۷۸ //

ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ بدون تاخیر عرضه خواهند شد

ابتدای زمستان امسال زمان آمدن نسل جدید ویدیو گیم است

ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بدون تاخیر عرضه خواهند شد

مدیرعامل AMD رسما تایید کرد که این کمپانی هیچ مشکلی در طراحی سخت‌افزار پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ندارد و این دو کنسول در زمانی که پیش از این مقرر شده بود یعنی تعطیلات سال نو میلادی عرضه خواهند شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ با گسترش ویروس کرونا و تبدیل شدن آن به یک پاندمی، کسب‌وکار بسیاری از کارخانه‌ها با مشکل روبرو شد. در آن زمان گمان می‌رفت که مایکروسافت و سونی هم مجبور شوند که زمان عرضه کنسول‌های نسل بعدی خود را تغییر دهند. اما این اتفاق رخ نداد و این دو کمپانی تایید کردند که قصد دارند کنسول‌ها را در همان تعطیلات سال نو میلادی عرضه کنند.

حال لیست سو مدیرعامل کمپانی AMD بار دیگر تایید کرده که روند تولید سخت‌افزار این کنسول با سرعت خوبی در حال پیشروی است و خریداران در همان زمان مقرر می‌تواند که ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 را خریداری کنند. از این قضیه هم نباید غافل شد که برخی از تحلیلگران اعتقاد داشتند که پاندمی ویروس کرونا باعث افزایش هزینه‌های مایکروسافت و سونی در تولید کنسول شده و همین قضیه باعث می‌شود این کنسول‌ها با قیمت بالاتری نسبت به چیزی که انتظار داریم عرضه شوند.

به هر حال هنوز مایکروسافت و سونی در مورد قیمت صحبت نکرده‌اند تا نتوانیم نظری قطعی در رابطه با این قضیه بدهیم. شما چه قیمتی را برای این کنسول‌ها پیش‌بینی کرده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان