//
کدخبر: ۱۰۲۹۹۴ //
از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی

۷۰ متخصص و نوآور حوزه علوم شناختی گرد هم می‎آیند

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی برای آشنایی هرچه بیشتر محققان و متخصصان با طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه‌های علوم شناختی و گسترش همکاری‌های مشترک بین رشته‌ای نشستی را برگزار می‌کند.

70 متخصص و نوآور حوزه علوم شناختی گرد هم می‎آیند
به گزارش فرتاک نیوز،

 همزمان با برگزاری سمپوزیوم بازتوانی شناختی، نشست ارایه پیشرفت طرح های تحقیقی مصوب ستاد توسعه علوم و فناوری های معاونت علمی شناختی در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود. هدف از این نشست آشنایی هرچه بیشتر محققان و متخصصان با طرح های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه های علوم شناختی و گسترش همکاری های مشترک بین رشته ای است.

بر اساس این گزارش، در این نشست بیش از 70 نفر از خبرگان و متخصصان حوزه های مختلف علوم شناختی، نحوه اجرا و پیشرفت طرح ها و دستاوردهای خود را ارائه می دهند. چرا که براساس آیین نامه حمایت از طرح های پژوهشی، هر مجری طرح برای برخورداری از چتر حمایتی ستاد موظف است علاوه بر ارسال گزارش مکتوب پیشرفت طرح به این ستاد، در جلسات حضوری ارائه پیشرفت طرح و دستاوردهای آن شرکت کند.

هدف ستاد علوم شناختی از برگزاری نشست های بررسی اجرا و پیشرفت طرح های پژوهشی که هر شش ماه یکبار انجام می شود، دستیابی به فن آوری و یا خدمات مشخص شناختی برای جامعه است و به همین دلیل طرح های تحقیقاتی تا زمان رسیدن به فن آوری و خدمات شناختی از حمایت های این ستاد بهره مند خواهند بود.

براساس برنامه ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی قرار است گردهمایی محققان و دست اندرکاران طرح های پژوهشی همزمان با سمپوزیوم بازتوانی شناختی 31 خردادماه سال جاری در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران تشکیل شود. نخستین سمپوزیوم بازتوانی شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی به منظور بررسی راه های کمک به توان مند سازی شناختی و ارایه خدمات توانبخشی به بیماران مبتلا به اختلالات شناختی و نیز تبادل یافته های علمی و پژوهشی میان محققان و متخصصان، از تاریخ سی و یکم  خرداد تا یکم  تیرماه امسال توسط موسسه آموزش عالی علوم شناختی و کلینیک مغز و شناخت در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان