//
کدخبر: ۹۳۳۲۹ //

جناب خان برای جام جهانی می‌خواند

عروسک محبوب جناب خان به همراه محمد بحرانی و امیرسلطان احمدی این روزها در حال تهیه و تدارک موزیک ویدئویی برای جام جهانی است.

جناب خان برای جام جهانی می‌خواند
به گزارش فرتاک نیوز،

همزمان با شروع بازی‌های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه، عروسک «جناب خان» به همراهی امیرسلطان احمدی و محمد بحرانی موزیکی برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از جام جهانی تدارک دیده‌اند.

این موسیقی در اصل سه خواننده دارد، بحرانی،‌ سلطان احمدی و جناب خان که در پایان به جمع این دو اضافه شده است.

بحرانی و سلطان احمدی که در دوره قبلی جام جهانی نیز کلیپی با همین مضمون ساخته بودند، این بار عروسک جناب خان را نیز با خود همراه کرده‌اند و قرار است بزودی کلیپی با حضور این سه نفر ساخته شود و همزمان با شروع بازی‌های جام جهانی از شبکه‌های مختلف سیما پخش شود.

همچنین پیشتر اعلام شده بود که قرار است جناب خان تیم ملی فوتبال ایران را در روسیه همراهی کند اما هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.

به هر ترتیب جناب خان که همیشه علاقه خاصی به فوتبال داخلی و خارجی دارد امسال چه در داخل و چه در خارج از کشور همراه تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

از دیگر عوامل این موسیقی می‌توان به آهنگساز: بردیا کیارس، با حضور افتخاری محسن شریفیان (گروه لیان)، ترانه سرا: امیر سلطان احمدی، همخوان‌ها: مهران نائل، مهناز خطیبی، کیمیا کیارس، الکا هدایت که در استودیو موسیقی پاپ ضبط شده است اشاره کرد.

با شروع ماه رمضان و فصل پنجم از برنامه «خندوانه» بعد از وقفه‌ای دو ساله شاهد حضور عروسک جناب خان خواهیم بود و باید ببینیم که این عروسک و اتاق فکر برنامه چه آیتم جدیدی را برای این حضور مجدد در نظر گرفته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان